وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

کریستیانو در برنابئو با توقعات زیادی که در موردش وجود داشت ، حاضر بود . به خصوص آن که اولین باری بود که پس از آن که اعلام ناراحتی کرد ، به این استادیوم بر می گشت .
سه شنبه گذشته ، او در دقیقه 90 با گلی که زد با هواداران آشتی کرد . بازیکن پرتغالی از زمان سوت آغاز خیلی فعال بود و گلش در لحظات پایانی پاداش تلاشش بود . پیش از گلزنی کریستیانو دو بار دیگر تلاش کرده بود اما هر دو با دفع هارت همراه شدند .
کریستیانو در همکاری با هم تیمی هایش هم تحرک زیادی داشت . از 55 پاسی که داد فقط سه تایش اشتباه بود . در کنار دی ماریا بیشترین پاس را دریافت کرد . هر دو 49 پاس گرفتند .
گل سه شنبه اش 151مین گلش در رئال در 151مین بازی کریستیانو بود . ستاره پرتغالی رئال مادرید بهترین میانگین گلزنی تاریخ را دارد . او حالا با این گلش مادرش را که نگران حال پسرش پس از نگرانی های اخیر بود ، خوشحال کرده است .

سرجیو راموس از دیروز که روز استراحتش بود ، آن طور که می خواست بهره نبرد . او ناراحت ، خشمگین و سردرگم بود چرا که نمی توانست نیمکت نشین شدنش در روز سه شنبه مقابل سیتی را درک کند . بازیکن سابق سویا به خاطر این که تنها بازیکنی بود که پاسخ حرفهای مورینیو علیه بازیکنان پس از شکست در پیزخوان را داده بود ، مورد تنبیه قرار گرفت .
http://www.img4up.com/up2/73221458686377137856.jpg
مورینیو یک پیغام مشخص را پس از این بازی به بازیکنانش فرستاد :" بازیکنان روی فوتبال تمرکز نداشتند . بین دو نیمه دو نفر تعویض شدند اما باید هفت تا می شدند . در حال حاضر من تیمی نمی بینم . " در میکس زون ، راموس در این باره گفت :" عجیب است که مربی پس از چهار هفته این گونه واکنش نشان می دهد . همه ما از اول تا آخر در کنار هم مقصریم ... "
مورینیو از این حرفها ناراحت شد و ساعاتی بعد به واران اطلاع داد که مقابل سیتی فیکس خواهد شد . این در حالی بود که کاربران اینترنتی آس ، او را از معدود بازیکنانی می دانستند که در کنار کاسیاس ، په په و ژابی ، نیازی نبوده که بین دو نیمه بازی در پیزخوان تعویض شود . از طرفی مورینیو پیش از بازی با سیتی گفت که تغییرات چندانی در ترکیبش نخواهد داشت . "ترکیب یازده نفر تیمم تغییرات چندانی نسبت به بازی با سویا نخواهند داشت و انگشت را به سمت بازیکنی نمی گیرم . " اما بازیکن آ«دلوسی و اوزیل در مقابل بریتانیایی ها از ترکیب کنار رفتند . در مورد بازیکن آلمانی می توان قضیه را به شکل بازی ربط داد اما در مورد مدافع آندلوسی این کاملا غیرمنتظره بود .
راموس توسط خانواده و دوستان نزدیکش در ساعات اخیر احاطه شده تا بر این اتفاق غلبه کند . اعتقاد دارد که رفتار مورینیو با او به عنوان کاپیتان دوم ، درست نبوده چرا که او فقط می خواسته که پاسخ انتقادات سنگین مربی را بدهد .

دیروز در والدبباس تنها تمرین کرد
سرجیو راموس ، دیروز چهارشنبه که زمان استراحت بازیکنان بود به والدببسا رفت تا تمرین کند . پس از پیروزی مقابل سیتی ، مورینیو به بازیکنان استراحت داده بود اما او در کنار کاکا و کایخون به والدبباس آمده بودند .
بازیکنان برزیلی و موتریلی در کنار کاستیا تمرین کردند اما راموس تنها کارش را انجام داد . مدافع آندلوسی پس از اتفاقات بازی با سیتی که نیمکت نشین شده بود ، تصمیم گرفته بود که برای تمرین حاضر شود .
راموس پس از بازی در صفحه توئیترش نوشت :" به تمامی هم تیمی هایم به خاطر تلاششان برای این پیروزی تبریک می گویم . "

 رئال مادرید با نتیجه 3-2 بر سیتی غلبه کرد تا به رکورد صد برد در چمپیونزلیگ بشود و تنها تیم قاره اروپا باشد که چنین رکوردی دارد . از سال 1992 که دوره جدید جام باشگاه های اروپا تحت عنوان چمپیونزلیگ راه اندازی شد ، رئال مادرید تنها باشگاهی بوده که توانسته صد برد کسب کند . رئال برای رسیدن به این رکورد به 176 بازی ، 341 گل زده و 196 گل خورده نیاز داشت .
پشت سر رئال مادرید ، باشگاه هایی نظیر یونایتد و بارسلونا با 98 و 97 برد قرار دارند . تیم ویلانوا امشب مقابل اسپارتاک مسکو قرار می گیرد و شیاطین سرخ به مصاف گالاتاسرای ترکیه خواهند رفت .

ایکر کاسیاس در جشن خوشحالی گل کریستیانو رونالدو در دقیقه 89 در برنابئو شرکت نکرد . تصاویر تله دیاریو در تلویزیون اسپانیا نشان می دهند که کاپیتان پس از گلی که کریستیانو زد ، بی حرکت ماند و خوشحالی نکرد .
http://www.img4up.com/up2/30222404171627954936.jpg
کاسیاس دو بار در این بازی دروازه اش باز شد . اولی در مقابل ژکو بود که شیرجه اش در مقابل بازیکن بوسنیایی زیادی زود بود . روی گل دوم هم حرکت ژابی باعث شد که گمراه شود و نتواند در موقعیت مناسب برای مهار ضربه کولاروف قرار گیرد .
این بازی پس از جنجال نیمکت نشینی سرجیو راموس ، یک خوشحالی برای رئال بود . مورینیو هر چند که تکذیب می کند که مدافع آندلوسی را تنبیه کرده اما حقیقت این است که به نظر می رسد که راموس چوب حرفهایش علیه مربی پرتغالی را خورده است .

اوزیل

مسعود اوزیل در اردوی تیم ملی آلمان در مورد انتقال لوکا مودریچ به رئال صحبت کرد . بازیکن آلمانی مقابل گرانادا نیمکت نشین مودریچ شد . وی در این باره می گوید :" مهم رئال است ، نه اوزیل یا مودریچ . "
وی افزود :" هر کدام از بازینان در ترکیب رئال تحت فشار هستند چرا که رقابت زیاد است . تیم 18 بازیکن خوب دارد اما فقط 11 تا می توانند فیکس باشند . مهم رئال است ، نه اوزیل ، کاکا ، مودریچ و ... تیم از هر چیزی مهمتر است . "
مسعود در مورد انتقادات مطبوعات گفت :" در اسپانیا ، مطبوعات رفتار متفاوتی نسبت به بقیه کشورها هستند . وقتی به رئال می روی باید آماده انتقادات باشی و به آن عادت کنی . "

کاسیاس

شاهزاده و پرنسس آستوریاس ، پیغامهای تبریک را به کاسیاس و ژاوی به خاطر بردن این جایزه افتخار آمیز در اسپانیا فرستادند و آنها را الگوی جوانمردی و "فیر پلی " قلمداد کردند . آنها در پیغامهایی اعلام کردند که گرم ترین تبریکات خود را برای آنها می فرستند .
آنها گفتند که این مسیر حرفه ای که هر دویشان پیموده اند باعث شده که به بزرگترین اهداف در سطح بین المللی برساند و نماد همدلی و جوانمردی باشند .

 

فالکاو

فصل نقل و انتقالات به تازگی تمام شده اما رئال دارد به فصل آینده فکر می کند . یکی از ستارگان اخیر ، رادامل فالکائو بود که نقشی کلیدی در قهرمانی اتلتیکو در سوپرکاپ اروپا داشت . بی تردید ستاره کلمبیایی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر اروپاست و پیوستنش به رئال می تواند کلیدی باشد .
ممکن است که مذاکرات آرام آرام از این فصل شروع شود . پونتو پلوتا گزارش داده که رئال مادرید صحبت هایی با وکیلش ، خورخه مندس که همان وکیل کریستیانوست داشته است هر چند که طبیعتا مذاکره با باشگاه کینه توزی نظیر اتلتیکو آسان نیست و این در ماجرای آگوئرو هم مشخص شد .
در صورتی که اتلتیکو نتواند فصل بعد در چمپیونزلیگ باشد ، کار رئال آسان خواهد بود هر چند که قیمت این ستاره نباید کمتر از 50 میلیون یورو باشد .
پدر فالکائو اخیرا گفته است :" رویای پسرم بازی در رئال مادرید است ." که این می تواند چراغ سبزی به رئالی ها برای این انتقال باشد .

لباس

همچنان بحث ها در مورد پیراهن سوم فصل رئال مادرید ادامه دارد ، پیراهنی که قرار است لباس دوم در بازیهای چمپیونزلیگ باشد و رنگش سبز خواهد بود .
حالا طرح های اولیه ، نشان از تشابه این پیراهن به پیراهن تیم پالمیراس برزیل دارد .

کاسیاس

باشگاه رئال مادرید اعتقاد دارد که جایزه شاهزاده آستوریاس که امروز به کاسیاس و ژاوی رسید ، " تجلیلی از خط سیر درخشان و دوران موفق حرفه ای آنهاست . "
رئال مادرید در بیانیه ای در وبسایتش نوشته است :" کاسیاس پس از 31 سال سن و 13 سال حضور در دروازه رئال مادرید ، به دو چمپیونزلیگ ، دو جام بین قاره ای ، پنج لالیگا و یک کوپا دل ری رسیده و تیم ملی اسپانیا را به سه گانه یورو - جام جهانی - یورو رسانده است . "
کاسیاس هم در واکنش به این جایزه گفت :" این جایزه ای نیست که به هر بازیکنی برسد . این حاصل کار گروهی بوده است . می خواهیم با هم باشیم و تاریخ سازی کنیم . "

مورینیو

ژوزه مورینیو همچنان برای اثبات نام خود در رئال مادرید تلاش می کند می کند, پس از سه گلی که رئال مادرید در بازی با گرانادا به ثمر رساند , سیصد وسی و یکمین گل رئال مورنیو زده شد پیش از این مربی پرتقالی موفق شده بود با چلسی به رکورد ۳۳۰ گل برسد.

مورینیو توانست بازی تهاجمی رئال مادرید را بهبود ببخشد و یکی از دلایل فتح سه گانه (لیگ، جام حذفی و سوپر جام) مورینیو با کهکشانی ها همین امر بود حالا تیم مورینیو با اماری فوق العاده رو به رو شده است, به طور متوسط رئال مادرید در هر بازی ۲,۷۱ گل زده است.

این در حالی است که مجموع بازی های رئال مادرید تحت هدایت مورینیو ۱۲۲ بازی بوده است اما در زمان مربیگری در چلسی با ۱۸۵ بازی به رکورد ۳۳۰ گل رسیده,یعنی با ۶۳ بازی کمتر از رمانی که در چلسی بوده با رئال مادرید به این رکورد رسیده است.

مارسلو پس از شکست به سویا گفت :" باید حرکت کنیم . دوره بدی را داریم سپری می کنیم اما باید سرمان را بالا بگیریم . "
وی افزود :" باید به بازیهای دیگر فکر کنیم و بازی امروز را فراموش کنیم . به مطبوعات فکر نمی کنیم ، فقط بازیها . دوره بدی را داریم سپری می کنیم اما حالا باید با انگیزه به بازی سه شنبه فکر کنیم . همه ناراحت هستیم اما باید ادامه دهیم . "

توپ طلای خوش شانسی تبدیل به یک مشکل برای رئال مادری دشده است . حتی بیشتر از ناراحتی کریستیانو که شاید علتش هم همین بوده باشد . عجیب است که ژابی آلونسو که در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد ، مراعات حال بازیکن پرتغالی را کرد و دیروز حمایت بی و چون و چرایش را از کاندیداتوری وی برای این جایزه اعتراض داشت . طبیعتا این چیزی را ثابت نمی کند اما عجیب بود . یا همین طور در مورد آربلوا . از دقیقه اول این مدافع اولین کسی بود که سعی کرد که به هم تیمی خود روحیه بدهد و در مورد این مصدومیت مرموز ، هوای او را داشته باشد . چه چیزی بهتر از این رای سمبلیک . به همین ها باید کاسیاس را اضافه کرد که فهمید چنین حرفهایی پشت سرش زده شده اما نه ناراحت شد و نه ماسک زد .
مطمئنا هم ژابی و هم آربلوا به توانایی های کریستیانو و کاسیاس برای رسیدن به توپ طلا واقف هستند و می دانند که نقش بازیکن پرتغالی برای لالیگا هم تراز با نقش کاسیاس برای رسیدن به قهرمانی یورو بوده و عملکردش در این تورنمنت را باید ستود . طبیعتا این باعث می شود که تردیدها وجود داشته باشند . اما بهتر است که بازیکنان رئال زیاد وارد این ماجرا نشوند و از هر دویشان حمایت کنند . طبیعتا کاپیتان رئال از حمایت هم تیمی هایش از کریستیانو عصبانی یا ناراحت نمی شود اما بهتر است که اصل بی طرفی رعایت شود.
جی جی سانتوس

کواترو ، از طریق لب خوانی از مکالمه کوتاه بین فلورنتینو پرز ، مدیر رئال و کریستیانو در مراسم گرفتن عکس رسمی فصل ، رونمایی کرد .
بازیکن پرتغالی با کراهت به مدیر دست داد و خیلی سریع از او عبور کرد . فلورنتینو از کریستیانو پرسید :" خوشحال تر هستی یا نه ؟ " که رونالدو به طور مختصر پاسخ داد :" روبراه ، روبراه "

سبزپوش شدن رئال در مقابل سویا ، یکی از نکات عجیب برای این بازی خواهد بود .


http://www.img4up.com/up2/99654003948073146226.jpg
http://www.img4up.com/up2/28346819647277138645.jpg
http://www.img4up.com/up2/00800215040609929080.jpg
http://www.img4up.com/up2/29613951543184102467.jpg
http://www.img4up.com/up2/30643198542077846945.jpg

فینال جام جهانی PES 2012 امروز در برنابئو برگزار می شود . بهترین بازیکنان سرتاسر جهان به دعوت کونامی به جایگاه ویژه برنابئو می آیند تا با هم به رقابت بپردازند .
بازیکنان از سرتاسر جهان با هم رقابت هایی داشته اند و حالا قرار است که فینال در برنابئو برگزار شود .

 فلورنتینو پرز و کریستیانو رونالدو ، امروز عصر در چمن برنابئو برای عکس رسمی فصل در کنار هم قرار گرفتند . پس از اعلام ناراحتی این بازیکن پس از بازی با گرانادا ، این اولین باری بود که این دو رو در روی هم قرار می گرفتند .
http://www.img4up.com/up2/98980668873930676490.jpg
کریستیانو یک روز پیش از علنی کردن ناراحتی خود در مصاحبه با خبرنگاران ، به فلورنتینو در مورد این اتفاقات صحبت کرد . وی در این مدت دو بیانیه در صفحه فیس بوکش ارسال کرد و گفت که با تمام وجود در خدمت باشگاه است و مشکلش مسائل مالی نیست .
در جمع بازیکنان ، شوخی و خنده به وضوح مشاهده می شد و دی استفانو مدام با 24 بازیکن حاضر شوخی می کرد .
برخی نظیر کاسیاس ، راموس ، مارسلو و هیگوائین بیش از بقیه حضور در این عکس را در خاطراتشان دارند و جدیدتر ها نظیر مودریچ ، اسین ، موراتا ، ناچو و خسوس هم حس خاصی داشتند .

رئالی ها فقط یک برنامه دارند : فراموش کردن ماجرای کریستیانو و آماده شدن برای دو بازی حساس آتی . در حقیقت کاپیتان های رئال برنامه ویژه ای دارند تا با صحبت کردن با رونالدو ، همه چیز را به دست فارموشی بسپرند .
پس از حرکت اخیر رونالدو ، دو کاپیتان یعنی راموس و کاسیاس می خواهند که با او صحبت کنند و از او حمایت کنند تا همه چیز را فراموش کند و آماده خدمت به تیم شود .
یکی از دلایل اصلی ناراحتی رونالدو این بود که تیم از او حمایت نمی کند و در مقابل جو دشمنی آمیزی که در بعضی استادیوم ها در مقابلش وجود دارد ، یکه و تنها می ماند . به همین خاطر قرار است که کاپیتان ها به او آرامش بدهند .

خاویر پاستوره ، هافبک پاریسن ژرمن گفت که الگویش کاکاست و در زمان پیشرفتش او را دنبال می کرده است .
وی در مصاحبه با سایت پاریسن ژرمن گفت :" کاکا در کودکی الگوی من بود . بازی او را همیشه دنبال می کردم و سعی می کردم که از او چیزی یاد بگیرم . "

وین رونی ، مهاجم منچستر یونایتد نمی خواهد که به شایعات در مورد آینده دامن بزند . برخی می گویند که رفتنش از یونایتد نزدیک است و برخی مشکلاتش با فرگوسن را با بکام مقایسه می کنند که در نهایت به برنابئو پیوست . اما رونی نمی خواهد مقصدی تعیین کند و فعلا با تغییر پیراهن های پسرش ، تردیدها را افزایش می دهد .
http://www.defensacentral.com/userfiles/2012/Sep_12/rooney,%20nene,%20real%20madrid_50_ampliada.jpg
چند هفته پیش ، کای ، پسر بازیکن یونایتد با پوشیدن پیراهن بارسلونا با شماره 10 مسی جنجال ساز شده بود . برخی مدعی بودند که این نشان از علاقه پدرش به کاتالان هاست اما به نظر نمی رسد که این قضیه صحت داشته باشد چرا که حالا عکسی از پسر رونی با پیراهن رئال منتشر شده است .
به نظر می رسد که رونی صرفا برای خوشگلی پیراهن تیمهای بزرگ اروپا را برای پسرش تهیه کرده و بر این اساس نمی توان قضاوتی داشت .

لوکا مودریچ ۲۷ ساله شد

امروز جشن تولد ۲۷ سالگی لوکا مودریچ است.بازیکن خط میانی رئال مادرید در ۹ سپتامبر، سال ۱۹۸۵ در زادار (کرواسی) به دنیا آمد،

(حتما خاطرتون هست که گزارشگر ال کلاسیکو,مزدک میرزایی سن این بازیکن و چند سال اعلام کرد)، در تابستان امسال از باشگاه لندنی تاتنهام به رئال مادرید امد و تاکنون دو بازی برای کهکشانی ها انجام داده است.

زمانی که او در آخرین بازی رئال مادرید برابر گرانادا در لیگا با مسوت اوزیل تعویض شد مورد تشویق انبوه تماشاگران حاضر در سنتیاگو برنابئو قرار گرفت.

پس از گذراندن ۴ فصل در تاتنهام, تابستان به رئال مادرید آمد و مورینیو خیلی زود به او بازی داد.در بازی اول در سوپر جام اسپانیا در نیمه دوم و در بازی دوم در مقابل گراندا از نخست برای رئال مادرید به میدان رفت.

با این که کریستیانو به خاطر حرفهایش در جایگاه ویژه برنابئو زیر تیغ انتقادات است ، اما نباید عملکرد خوبش در رئال را فراموش کرد . در حقیقت او این هفته توانست که به رکورد 150 گل در رئال برسد که آمار قابل توجهی است .
کریستیانو در حال حاضر از نظر آمار و میانگین گلزنی ، شبیه پوشکاش شده است . در حقیقت اسطوره مجاری که بهترین مهاجم قرن بیستم لقب گرفته برای رسیدن به 150 گل به 148 بازی نیاز داشت ، یعنی میانگین 1.013 گل در هر بازی . در حالی که کریستیانو با یک بازی بیشتر به این رکورد رسید و به میانگین گلزنی 1.006 گل در هر بازی دست یافت .

رونی هم کتاب بیوگرافی خود را نوشت . در این کتاب با نام " یک دهه در لیگ انگلیس با وین رونی " ، به صحبتهایی هم در مورد کریستیانو رونالدو اشاره شده است .
وی نوشته است :" یک آینه در رختکن اولدترافورد وجود داشت که کریستیانو چشم از آن بر نمی داشت . در تونلی که به سمت استادیوم می رفتیم ، رونالدو مدام به خودش در آینه نگاه می کرد و انگار خیلی با چهره خودش حال می کرد . "
رونی ادامه داده است :" او هدفش این بود که بهترین باشد و همیشه در موردش صحبت می کرد . او در تمرینات همیشه می گفت که می خواهد بهترین باشد . "

کریستیانو رونالدو پس از گلش در تیم ملی پرتغال خوشحالی کرد . مهاجم رئال گل تساوی را به لوکزامبورگ زد که پس از آن که هفته گذشته بعد از گلهایش به گرانادا گل زنی نکرد ، این بار از گلهایش ابراز شادمانی کرد .


http://www.img4up.com/up2/92777689941387611780.jpg
وی پس از ابراز ناراحتی و جنجال سازی ، راهی تیم ملی پرتغال شد که پس از گلش ابراز خوشحالی کرد تا نشان دهد که از نظر روحی بهتر شده است .

 چهار روز از زمانی که کریستیانو تصمیم گرفت که ناراحتیش را دراماتیزه کند و هواداران متعصب رئال را سورپرایز کند می گذرد . حرفهایش مثل یک شلیک بودند ، همچون خیانت به هواداران . در حقیقت او پس از کلی تلاش و تعصب به باشگاهش به همه چیز لگد زد و البته او شاید در آن موقع نمی دانست که چه خواهد شد و دارد با آتش بازی می کند .
کریتسیانو ناچار شد که بیانیه ای در صفحه فیس بوکش منتشر کند تا کمی جو که بر علیه او بود را بخواباند . چرا که او دقیقا می دانست که چه کار می کند . حرفهایش تصمیم یک شبه نبودند بلکه مشخصا بین پنجشنبه تا شنبه گرفته شده بودند ، فاصله میان سوپرکاپ و پیروزی مقابل گرانادا . در این 96 ساعت طبیعتا اتفاقاتی افتاده که بازیکن مادیرایی ناچار شده که یکی از جنجالی ترین تصمیمات ممکن را بگیرد .
اما دلایل چه بودند ؟ هواداران و مطبوعات چند روز تلاش کردند تا حدس و گمان بزنند . فوتبال در این سطح طبیعتا می تواند واکنش های زیادی را بر انگیزد . او می داند که یکشنبه وقتش است ، روز پیش از سفر به تیم ملیش و زمانی که نا پدید می شود . بدین ترتیب او می تواند آتش جنجال را روشن کند و خودش قابلم شود و بقیه چیزها را به فلورنتینو و مورینیو بسپرد . دو مردی که بی تردید می دانند که چه اتفاقی برای کریستیانو رونالدو افتاده است .
طبیعتا دلایلی وجود داشته اند . نمی توان هواداران رئال را سرزنش کرد و این بازیکن در روز سه شنبه هم این را گفت . گزینه پول را هم منتفی کرد . دو گزینه ای که در موردش حدس و گمان هایی وجود داشت . اما باز هم چیزی مشخص نشد . او می خواهد که این ماجرا مرموز بماند و جنجال ها ادامه داشته باشد . او دو سال تلاش برای رئال مادرید کرده و هواداران رئال هم همیشه ممنونش بوده اند ، اما حالا بدون این که فکر کند ، ضربه ای عمیق به هواداران رئال مادرید زده است .
بحث این نیست که او حق داشته ناراحت باشد یا نه . طبیعتا به مرور زمان همه چیز مشخص می شود . مشکل این است که از اساس حرکتش اشتباه بوده است . چرا که حق هواداران رئال این نیست که نگران باشند و پنج روز پس از بردن سوپرکاپ اسپانیا ، دچار استرس شوند . آنها پس از سالها طعم موفقیت مقابل بارسا را چشیده اند و حالا باید گرفتار بازی حدس و گمانی شوند که یک بازیکن به راه انداخته است . این چیزها مربوط به ساختمان اداری باشگاه هستند ، نه مطبوعات و میکروفون ها . این بی احترامی به هوادارانی است که پر توقع ترین هواداران جهان هستند و به اسانی با این چیزها کنار نمی آیند .
مطمئنا کریستیانو وقتی این حرفها را می زد به پیامد بدش در مورد رئالی ها فکر نمی کرد . او فقط منافع خودش را در نظر گرفته بود و به آن چه که در باشگاه رخ خواهد داد فکر نمی کرد . کاری که دیگر نباید تکرار شود . کریستیانو رونالدو هر چقدر هم که بزرگ باشد ، باز هم رئال مادرید بالاتر از اوست . این باشگاه بزرگتر از نفرات است . در چنین باشگاهی قید و شرط گذاشتن ، گناه بزرگی است . کریستیانو باید بفهمد که او فقط یک موج در دریای پرتلاطم مادریدیسموهاست . مهم نیست که او چقدر خوب است .
تردیدی نیست که این قضهی حل خواهد شد . هنوز در ماه سپتامبر هستیم و 9 ماه تا پایان فصل باقی است . این دنیای فوتبال است . شاید چهار هفته دیگر کریستیانو دوباره لبخند بزند چرا که رئال برای همین کار می کند . برنابئو مطمئنا سعی می کند همه چیز را فراموش کند اما بازیکن پرتغالی باید یاد بگیرد که نباید چنین کارهایی را انجام دهد . رئال فراتر از منافع هر شخصی است . این تیم مقدس است و نمی توان بیهوده در موردش بد حرف زد . بازی حدس و گمان جایی در رئال مادرید ندارد . او باید بفهمد که رئال در 110 سال تاریخش از کسی بازی نخورده و نخواهد خورد .
خ.کارلوس

اسین هرگز فراموش نمی کند که از کجا آمده و این را در سالهای اخیر نشان داده است .

با ورزش محلی
مایکل اسین در کنار برنده جام در روز ورزش در آووتو بروکو
http://www.img4up.com/up2/70937644105167808872.jpg

در خدمت شهر
تابلوی سرویس بهداشتی که اسین به شهر عطا کرده است
http://www.img4up.com/up2/69299464932571142262.jpg

اسطوره محلی
کتابچه ای در مورد بیوگرافی بازیکن جدید رئال
http://www.img4up.com/up2/63595274335645248651.jpg

نماد برای هموطنان
یک نفر در حال خواندن بیوگرافی بازیکن غنایی برای همشهری هاست
http://www.img4up.com/up2/15579314858386687530.jpg

حرکت خیرخواهانه
سرویس بهداشتی که اسین تقدیم شهر کرده است
http://www.img4up.com/up2/30741698409547005284.jpg

انساندوستی
ساعت مونت بلان ویژه طراحی شده که پول حاصل از فروشش به کارهای خیریه می رسد
http://www.img4up.com/up2/55159726722736560951.jpg

بازگشت به کودکی
جشنی در محل زندگی کودکی اسین برای ساخت یک مدرسه
http://www.img4up.com/up2/78552961368779456468.jpg

 هیگوائین در زمان رسیدنش به فرودگاه در بوینوس آیرس ، پاسخ سوالات در مورد کریستیانو را داد اما او اعلام کرد که ناراحتی بازیکن پرتغالی را از طریق مطبوعات فهمیده اند .
هیگوائین گفت :" نمی توانم نظری بدهم چرا که چیزی نمی دانم . او با ما چیزی نگفت . " ال پیپتا همچنین به تمجید از پیروزی سوپرکاپ مقابل بارسلونا پرداخت و گفت :" ما اولین جاممان را بردیم . از میان چهار تا کم اهمیت ترین است اما ما بردیم . "
وی در مورد حرفهای مسی در مورد کریستیانو گفت :" من در این جا نیستم که در مورد حرفهای بقیه پاسخ بدهم . من در مورد چیزی که بقیه می گویند نظری ندارم . "
هیگوائین باید در بازیهای راهیابی جام جهانی مقابل پاراگوئه و پرو به تیم ملی کشورش انتخاب کند .

پس از حرف های نا به جای کریستیانو ، شایعه پردازی ها آغاز شده است . حالا دیلی میل خبر می دهد که سیتی حاضر است برای خرید وی 120 میلیون بدهد .
به گفته این منبع ، سیتی در نظر دارد که این بازیکن را بخرد و حاضر است که برایش 120 میلیون یورو بدهد . آنها حاضرند که دستمزد وی را به سالانه بیست میلیون یورو برسانند .

سال به سال ، کریستیانو انواع عناوین فردی را از آن خود می کند . کفش طلا ، ال پی چی و ... اما نگاهی به لیست بازیکنان جهان از نظر دستمزد ، نشان می دهد که او در جمع سه تای برتر نیست . در حقیقت برای پیدا کردن او باید خیلی پائین رفت . این می تواند یکی از دلایل خشم ستاره پرتغالی باشد چرا که او اعتقاد دارد که اگر او بهترین بازیکن جهان است ، باید از نظر مالی هم به او احترام گذاشته شود . 

اتوئو پردرآمد ترین
لیست بازیکنان پر در آمد استثنائاتی هم دارد . مواردی نظیر اتوئو در آنژی و دروگبا در شانگهای . اما بازیکنان حاضر در اوپا هم دستمزدهایی بیش از رونالدو می گیرند . مثلا ایبراهیموویچ ، رونی و مسی . این باعث می شود که ستاره پرتغالی از نظر مالی حس کند که به او بهای لازم داده نمی شود .
در صدر لیست ، ساموئل اتوئو قرار دارد . وی اینتر را ترک کرد تا به کوه طلای سلیمان کریموف در آنژی روسیه پناه ببرد . او سالی بیست میلیون یورو دستمزد می گیرد و در صدر لیست قرار دارد . رقمی که طبیعتا در شرایط فعلی توسط هیچ کسی در دنیا قابل جایگزینی نیست .

ایبرا و رونی در سه تای برتر
پس از اتوئو ، در رده بعدی ایبراهیموویچ است . بازیکن سوئدی که در سال 2009 با اتوئو معاوضه شد ، به پروژه نجومی پی اس جی ملحق شده است . پولهای شیخ ناصر الخلیفی نقش مهمی در پیوستن ایبرا به فوتبال روسیه داشت . زلاتان در کنار ستارگانی نظیر تیاگو و پاستوره ، همچون خورشید در پروژه آنجلوتی است . بازیکن سابق آژاکس ، یووه ، اینتر ، بارسلونا و میلان سالانه 14.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد تا در نزدیکی برج ایفل بازی کند .
نفر بعدی در جمع سه تای برتر ، دوست سابق کریستیانوست : وین رونی . پسر بد اخلاق فوتبال انگلیس ، پس از آن که سال گذشته بد اخلاقی کرد و گفت که می خواهد برود ، دستمزدش افزایش پیدا کرد و قراردادی با ارزش سالانه 13.8 میلیون یورو با شیاطین سرخ امضا کرد .

کریستیانو ، دهم
برای پیدا کردن کریستیانو همچنان باید پائین رفت. یحیی توره با خرج نجومی شیخ سیتی بالاتر از اوست . ستاره ساحل عاجی سالانه 13 میلیون یورو دستمزد می گیرد . دستمزد آگوئرو هم سالانه 12.5 میلیون یوروست .
دروگبا با 12 و کونکا با 10.6 میلیون یورو در رده های ششم و هشتم لیست پر در آمد ها هستند . آنها در چین توپ می زنند که به خاطر پول راهی خاور دور شدند .
توری نیز سالانه 10.8 میلیون یورو دستمزد می گیرد و مسی نیز با دستمزد 10.5 میلیون بالاتر از رونالدوست .


**نگاهی به برخی نفرات لیست پر در آمد ها :
اتوئو ، 20 میلیون :
بازیکن کامرونی در سال 2011 از اینتر به آنژی پیوست تا پر در آمد ترین بازین جهان شود . او می خواست که این تیم را به چمپیونزلیگ برساند اما به لیگ اروپا رضایت دادند .

ایبراهیموویچ ، 14.5 میلیون
به همراه تیاگو از میلان به پی اس جی پیوست . شیخ تمام بن حامد الثانی با دستمزدی نجومی او را راضی کرد . رقمی که توسط دولت فرانسه " شرام آور " خوانده شد .

رونی ، 12.3 میلیون
او پر در آمد ترین بازیکن لیگ انگلیس است . دوست سابق رونالدو در منچستر ، در حال حاضر بهترین دستمزد را در لیگ جزیره می گیرد .

دروگبا ، 12 میلیون
او به طور رایگان به شانگهای شنهوا پیوست که سالی 12 میلیون سدتزمد می گیرد . البته فعلا مشکلاتی که میان سهامداران این باشگاه به وجود آمده باعث شده که احتمال لغو قراردادش وجود داشته باشد .

مسی ، 10.5 میلیون
بازیکن آرژانتینی بیشترین دستمزد را در لالگیا می گیرد . فرانس فوتبال درآمد وی را در سال 2012 با احتساب تبلیغات ، 33 میلیون یورو اعلام کرده است .

کریستیانو ، 10 میلیون
کریستیانو در سال 2010 که به رئال آمد ، تبدیل به پر در آمد ترین بازیکن جهان شد . پس از آن دستمزدش افزایش نیافت و در حال حاضر پنج بازیکن بالاتر از او هستند .

یحیی توره ، 9.1 میلیون
شیخ سیتی یعنی سلیمان الفهیم به او سالانه 2.1 میلیون یورو دستمزد می دهد اما با احتساب پاداش ها این رقم می تواند خیلی بیشتر از این باشد .

کاکا ، 9 میلیون
در سال 2009 از میلان به رئال آمد . عملکردش در رئال زیاد خوب نبود و باعث شد که رئال به خاطر دستمزدش در فروشش دچار مشکلاتی شود .

آگرو ، 8.3 میلیون
او اتلتیکو را ترک کرد تا راهی باشگاهی شود که چمپیونزلیگ را می خواهد . دستمزدش هم پیشرفت قابل توجهی داشت . او سالانه 8.3 میلیون یورو دستمزد می گیرد که نزدیک به چهار میلیون یورو پاداش نیز می تواند به آن اضافه شود .


** در منچستر در شش سال ، پنج بار دستمزدش بیشتر شد
کریستیانو بارها نشان داده که دوست دارد علنا و در مقابل دیدگان همه احساساتش را بروز دهد . او پس از حذف توسط آلمان در یورو 2008 ، اعلام کرد که او بازیکن جاه طلبی است و می خواهد به رویاهای بچگی خود برسد و در این راه از هیچ چیز دست نمی کشد . بدین ترتیب او به منچستر یونایتد فشار آورد تا اجازه رفتن به رئال مادرید را به او بدهد .
در آن تابستان توانستند حفظش کنند اما در تابستان بعدی رفت . در حقیقت او تابستان پیش از پیوستن به رئال و بعد از فینال چمپیونزلیگ مقابل بارسلونا از حضور در شیاطین سرخ ابراز ناراحتی کرده بود .
هر چند که این رفتارش را نمی توان استراتژی او برای افزایش دستمزدش در تیم فرگوسن دانست چرا که ستاره پرتغالی در شش باری که در منچستر بود ، پنج بار دستمزدش بیشتر شد اما به هر حال او نشان داده که در زمینه پول ، فرد موقعیت شناسی است . در حقیقت هر بار هم که قراردادش تمدید می شد ، تحت فشارهای رسانه ای بود که شایعات را در مورد آینده این ستاره افزایش می دادند .
در سال 2006 بحث از والنسیا بود پس از آن هم بحث هایی در مورد رئال مادرید ، بارسلونا ، اینتر ، میلان و بایرن مونیخ مطرح شد . 
کریستیانو هم خودش بارها تائید کرد که می خواهد راهی باشگاه ای بزرگ اروپا شود . زمانی که ویار میر اعلام کاندیداتوری برای ریاست رئال کرد ، قول داد که کریستیانو را به خدمت بگیرد و همین شرایط باعث شد که دستمزد این بازیکن در یونایتد افزایش قابل توجهی داشته باشد ...

** رئال ، * هشت قرارداد را در این تابستان نهایی کرد
در این تابستان قرارداد هشت بازیکن در دفتر برنابئو تمدید شد . پنج نفر از کادر فنی و سه نفر از بازیکنان . احتمالا هیگوائین هم نهمین افزایش دستمزد را در سه ماه اخیر خواهد داشت . همه چیز با بازیکن آرژآنتینی برای توافق ، قطعی شده و فقط اعلام رسمی باقی مانده است .
درست پس از اتمام لالیگا ، مورینیو قراردادش را تمدید کرد . وی و کادر فنیش تا 2014 قرارداد داشتند اما پس از پایان فصل تصمیم گرفتند که آن را تا 2016 تمدید کنند . در قرارداد جدید ، دستمزد دستیارهای مورینیو افزایش پیدا کرد .
پس از تمدید قرارداد راموس و په په در سال 2011 ، مورینیو اعتقاد داشت که حفظ آربلوا و آلبیول هم ضروری است . هیچ کدام از آنها مشکل خاصی نداشتند و خیلی زود قراردادشان تمدید شد . پس از آن نوبت دی ماریا بود . بازیکن آرژانتینی سال گذشته نسبت به دستمزدش گلایه داشت . دستمزد اولیه او زیاد بالا تعیین نشده بود و رئال مادرید پس از سال خوب دی ماریا ، برای ادای احترام به او دستمزدش را تمدید کرد . هیگوائین هم قرار است که به زودی پس از کریستیانو ، کاکا و کاسیاس در کنار راموس و ژابی آلونسو ، سومین دستمزد را در تیم داشته باشد .
باشگاه در حال حاضر در حال بررسی تمدید قراردادهای ژابی و کریستیانوست . برنامه این بود که پیش از اتمام سال 2012 این قضیه حل شود اما ستاره پرتغالی با حرفهایش در روز یکشنبه علنا نارضایتی خود را بروز داد . او مستقیما از پول صحبت نکرد اما گفت که شنبه رو در رو با فلورنتینو صحبت کرده است . او بیشترین دستمزد را در تیم می گیرد اما در عرصه جهانی هنوز با بقیه فاصله دارد . او در شش سال ، پنج بار دستمزدش بیشتر شده اما در رئال در سه سال ، هیچ اتفاقی نیافتاده است .


** مشکلات مالیاتی برای تمدید قرارداد
شاید فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز فکرش را هم نمی کردند که درست یک روز پس از صحبت حضوری با کریستیانو ، ستاره پرتغالی این گونه جو تیم را متشنج کند .
او به فلورنتینو ، مورینیو و خوره مندس گفته که یکی از دلایل ناراحتیش مربوط به مسائل دستمزدش است . رئال مادرید هنوز به طور جدی تصمیم به تمدید قرارداد وی نگرفته و این مشکلاتی را پدید آورده است .
کریستیانو تا 2015 با رئال مادرید قرارداد دارد و دستمزدش سالانه 10 میلیون یورو به علاوه مالیات است . عملکردش در رئال فوق العاده بوده و رئال مادرید هم مشکلی با افزایش دستمزدش ندارد .
اما یکی از مشکلات مربوط به لغو "قانون بکام " است . قانونی که باعث می شد بازیکنان خارجی که برای کمتر از 10 سال در اسپانیا زندگیکرده اند و بالای 120 هزار یورو در سال دستمزد می گیرند ، مالیات 23 درصد بدهند . این قانون در پی انتقال بکام در سال 2003 به رئال گذاشته شده بود .
با این قانون ، رئال مادرید توانست که ستارگانی نظیر کریستیانو و کاکا را آسان بخرد . یعنی رئال مادرید با احتساب مالیات ، در حال حاضر سالی 15.5 میلیون یورو برای کریستیانو خرج می کند . اما حالا که این قانون برداشته شده اگر رئال بخواهد سالانه 15 میلیون یورو به کریستیانو بدهد ، باید نزدیک به 31 میلیون با احتساب مالیات خرج کند که رقم قابل توجهی است .
در حقیقت رئال هر زمان که قرارداد کریسیتانو را تمدید کند ، باید دستمزد دو برابر به او بدهد که این باعث شده مسئولان اقتصادی باشگاه کمی در این باره تامل کنند .

خوزه مورینیو و خورخه مندس ، مربی و وکیل کریستیانو انتظار بمب ترکاندن کریستیانو در روز یکشنبه در جایگاه ویژه برنابئو را نداشتند . هر دویشان از حرفهای این بازیکن که گفته بود در رئال مادرید " ناراحت " است سورپرایز شده اند .
مورینیو واکنش رسمی به حرفهای کریستیانو نداشت چرا که این حرفها دقایقی پس از کنفرانس مطبوعاتی او زده شدند که در آن مربی پرتغالی از عملکرد تیمش انتقاد کرد . مندس هم از حرفهای این بازیکن فوق العاده کاملا خجالت زده شده بود . وی تائید کرد که کریستیانو جلسه ای با فلورنتینو و خوزه آنخل داشته اما تکذدیب کرد که علت این حرفها ، مسائل مالی یا پیشنهادات باشگاه های دیگر بوده باشد .

مطبوعات اسپانيا و به خصوص مطبوعات هوادار رئال مادريد اعلام کردند که مهاجم پرتغالي اين تيم دوست دارد به منچستر يونايتد بازگردد.شب گذشته کريستيانو رونالدو اعلام کرد به دليل ناراحتي که باشکاه مي‌داند چيست از شادي پس از گل مقابل گرانادا خودداري کرده است.

روزنامه‌هاي آس و مارکا گزارش دادند که رونالدو روز شنبه با فلورنتينو پرز ملاقات کرده و به او گفته که مي‌خواهد قهرمانان لاليگا را ترک کند. البته پنجره نقل و انتقالات بسته شده و بنابراين هيچ راهي براي رئال باقي نمانده؛ اما شرايط نگران‌کننده‌اي براي قوهاي سفيد به وجود آمده است.

قرارداد رونالدو در سال 2015 به پايان خواهد رسيد و اين به معناي آن است که خطر از دست دادن وي به اين زودي‌ها وجود ندارد؛ مگر اينکه مهاجم پرتغالي بخواهد تيم را ترک کند که در اين صورت فروش وي در سال آينده بسيار محتمل‌‌تر از منتظر ماندن تا سال پاياني قراردادش است. اين بازيکن از لحاظ تجاري و البته بازي در زمين براي باشگاه بسيار مهم است و بنابراين رئال تمايلي به فروش وي ندارد.مارکا و آس اعلام کردند رونالدو احساس مي‌کند که باشگاه ديگر تمايلي به وي ندارد و برخي از هم‌تيمي‌ها او را رنجانده‌اند.

آس همچنين مدعي شد که رونالدو از تمام باشگاه که از وي براي دريافت جايزه بهترين بازيکن فوتبال اروپا حمايت نکرده‌اند، نااميد شده است. برخي بازيکنان از کاسياس براي دريافت اين جايزه حمايت کردند و اين قضيه اين باور را در کريس ايجاد کرده که آنها نمي‌خواستند او چنين جايزه‌اي را دريافت کند.

اگر کريس باشگاه را ترک کند، منچستريونايتد محتمل‌ترين گزينه خواهد بود. خوشحال بودن در يک باشگاه مطمئنا براي کريستيانو رونالدو بسيار مهم است و وي در ليگ برتر انگليس خوشحال بود.منچستر سيتي نيز بدون شک به جذب وي علاقمند خواهد بود، اما رويه جديد آنها که بسيار صرفه‌جويانه تر است شايد مانع از انتقال اين بازيکن پرتغالي شود.بعيد به نظر مي‌رسد که هيچ يک از باشگاه‌هاي ايتاليايي بتواند به رونالدو پيشنهاد دهد.

رونالدو در سال 2010 به نيوز آو دورلد گفته بود که دلش براي بازي در منچستر تنگ مي‌شود. 6 سال براي اين تيم بازي کرده که زمان زيادي است.

وي عنوان کرده بود که هنوز هم به تماشاي بازي‌هاي منچستر علاقمند است و ممکن است بار ديگر به اين باشگاه بپيوندد.

as
http://img.kiosko.net/2012/09/03/es/as.200.jpg
کریستیانو :" من ناراحتم ... و افراد باشگاه این را می دانند "
"این مسئله شخصی نیست ، یک مسئله حرفه ایست "
ستاره پرتغالی پس از هیچ یک از دو گلش خوشحالی نکرد

Marca
http://img.kiosko.net/2012/09/03/es/marca.200.jpg
دیگر خوشحالی نیست
کریستیانو رئال را وارد حاشیه کرد و زنگ خطر را پس از خوشحالی نکردن گلهایش برابر گرانادا به صدا در آورد
شنبه با فلورنتینو پرز صحبت کرد و گفت که راحت نیست
او بی حال و بی انگیزه است و حس می کند که به او بها داده نمی شود
هم تیمی ها پس از رسیدن جایزه به اینیستا ، او را افسرده تر می بینند
مودریچ حفظ توپ کرد و کریستیانو گلزنی کرد

ُSport
http://img.kiosko.net/2012/09/03/es/sport.200.jpg
رونالدو ترکید !
پس از گلهایش خوشحالی نکرد و شایعه شد که می خواهد برود
"از برخی افراد باشگاه ناراحت و عصبانی هستم "

درخشش کریستیانو باعث شد که رئال مادرید استارت جدی خود را برای قهرمانی در لالیگا بزند .


با دو گل کریستیانو و گل هیگوائین ، رئال مادرید توانست که اولین پیروزیش در لالیگا را با ارائه یک نمایش خوب بدست آورد و نشان دهد که آماده دفاع از لالیگای رکوردهاست .


حضور مودریچ درون زمین کاملا به چشم می آمد . بازیکن کروات مشخصا در تابستان می دانسته که باید چه کار کند تا دل رئال را بدست آورد و با این عملکرد ، زنگ خطر را برای اوزیل به صدا در آورده است . با حضورش در زمین ، رئال مادرید به طور کامل مالکیت توپ را در اختیار داشت و او نقش توپ پخش کردن را به خوبی ایفا می کرد .


در 30 دقیقه آغازین ، رئال مادرید بدون این که موقعیت جدی روی دروازه حریف ایجاد کند ، تملک توپ را در اختیار داشت اما گل رونالدو باعث شد در 15 دقیقه پایانی ، گرانادا سعی کندکه روی ضد حملات موقعیت هایی ایجاد کند که یکی از بهترین موقعیت هایشان توسط العربی خراب شد .


در طول نیمه اول ، بنزما نشان داد که همچنان فاصله زیادی تا رسیدنش به سطح فصل گذشته اش دارد و رسیدن طلسم گلزنیش به 290 دقیقه هم نشان می دهد که در رقابت با هیگوائین سرحال باید بهتر از این ها باشد .


در نیمه دوم ، ورود دی ماریا نشان می داد که مورینیو انتظار یک تیم هجومی تر را دارد . سرد بودن جو برنابئو و استقبال اندک هواداران از قهرمان سوپرکاپ در نوع خود عجیب به نظر می رسید .


پس از گل دوم ، مودریچ که تشنه گلزنی به نظر می رسید جایش را به اوزیلی داد که کاملا استرس داشت و افتش در این فصل مشهود است . در دقیقه 58 ، بورخا گومز با تکلی خشن ، کریستیانو را مصدوم کرد و باعث اخراج خودش شد تا بازی یک طرفه تر از قبل شود و کریستیانو جای هیگوائین وارد زمین شود .


رئال در نیمه دوم هم با آرامش بازی می کرد . با توجه به این که دو گل جلو بود ، نیازی نمی دید که خود را به آب و آتش بزند و بازی را کنترل می کرد که بالاخره روی پاس خوب بنزما به محوطه جریمه ، هیگوائین چهارمین گل فصلش را زد تا همچنان در جدول ال پی چی چی بالاتر از کریستیانو باشد .


بی انگیزگی گرانادا باعث شد که دقایق پایانی جذاب نباشد و شاید تنها بازیکن با انگیزه ، بنزما بود که می خواست طلسمش را بشکند اما حرکاتش نتیجه ای نداشت .


به هر صورت رئال مادرید با زدن سه گل بدون این که بازی درخشانی داشته باشد ، سه امتیاز مهم را گرفت ، هر چند که نباید فراموش کرد که تونیو ، دروازه بان گرانادا ستاره تیمشان بود و اگر این قدر خوب کار نمی کرد ، می توانست آمار گلها بیش از این باشد .



نحوه به ثمر رسیدن گلها :


1-0 : با پاس کایخون ، توپ کریستیانو به پای اینیگو لوپز خورد و از میان پاهای تونیو وارد دروازه گرانادا شد .


2-0 : مودریچ پاس اول را به دی ماریا انداخت و بازیکن آرژآنتینی به بهترین شکل توپ را برای کریستیانو فرستاد . توپ اول بازیکن پرتغالی توسط تونیو دفع شد اما در ریباند ، ستاره پرتغالی امان نداد .


3-0 : با پاس خوب بنزما ، هیگوائین باز هم فرصت طلبی خود را نشان داد و دروازه تونیو را گشود .

 یوفا برای چهارمین سال همایش مربیان نخبه از خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید ، تیتو ویلانوا ، مربی بارسا و پپ گواردیولا که بدون تیم است دعوت کرده است . سیمئونه ، مربی اتلتیکو و امری ، مربی فعلی اسپارتاک هم در میان گزینه ها هستند .
اگر گواردیولا این دعوت را بپذیرد ، اولین مربی در این همایش می شود که بدون داشتن تیم ، دعوت می شود . اولین دوره از این همایش در سال 1999 برگزار شد که پس از آن هر ساله برگزار شد .
مدعوین دیگر شامل ونگر ، کومان ، دی بوئر ، تریم ، فرگوسن ، هاینکس ، الگری ، دی ماتئو و آنجلوتی هستند که در مورد موضوعات روز فوتبال اروپا با هم مباحثه خواهند کرد .

در حال حاضر سخت ترین قدرتمند ترین تیم در میان تیمهای سید دویی یعنی منچستر سیتی همگروه رئال شده تا شیخ های عرب ناچار شوند که در مقابل فلورنتینو محک بخورند . در حقیقت این بازی تقابل قهرمان های لیگ های انگلیس و اسپانیا ، دو لیگ برتر حال حاضر فوتبال جهان خواهد بود .

پاریسن ژرمن با قرار گرفتن در یکی از آسان ترین گروه ها راه همواری برای رسیدن به مرحله بعدی دارد ، کار بایرن و بارسلونا هم نسبتا آسان است . به خصوص کاتالان ها که در گروه میکی ماوس قرار گرفته اند و سه تا از ضعیف ترین تیمهای ممکن مقابلشان قرار می گیرد .

آژاکس نیز برای سومین سال پیاپی همگروه رئال شد ، هر چند که باشگاه هلندی نشان داده که هیچ نشانی از آن تیم قدرتمند سالهای دور ندارد و در سالهای اخیر بارها شکست های پرگل را چه در برنابئو و چه در آمستردام آره نا از رئال تجربه کرده است .

گروه ای : پورتو ، دینامو کیف ، پاریسن ژرمن ، دینامو زاگرب
گروه بی : آرسنال ، شالکه ، المپیاکو ، مونتپلیه
گروه سی : میلان ، زنیت ، اندرلخت ، مالاگا
گروه دی : رئال مادرید  ، منچستر سیتی  ، آژاکس ، دورتموند
گروه ئی : چلسی  ، شاختار دونتسک ،یوونتوس ، نوردشلند
گروه اف : بایرن مونیخ  ، والنسیا ، لیل ، باته
گروه جی : بارسلونا ، بنفیکا ، اسپارتاک مسکو ، سلتیک
گروه اچ : یونایتد ، براگا ، گالاتاسرای ، کلوج

با پیروزی چهارشنبه رئال مقابل بارسلونا ، این تیم توانست که سلطه را در بازیهای رو در رو با آبی و اناریها استفاده کند . رئال مادرید شمار بردهایش در الکلاسیکو را به 88 رساند تا یک پیروزی بیش از بارسا در الکلاسیکوها داشته باشد . تقابل بعدی در روز هفدهم مهر در نیوکمپ خواهد بود که رئال مادرید تلاش خواهد کرد که برتری خود را افزایش دهد .
از زمان 7 می 2008 ، رئال مادرید نتوانسته بود که بارسا را در برنابئو شکست دهد و بالاخره این طلسم شکسته شد . حالا رئال مادرید همچنان پس از 81 سال ، در زمینه پیروزی در الکلاسیکوها از بارسا پیش است .

53 خبرنگار حاضر در محل قرعه کشی دور گروهی چمپیونزلیگ ، اینیستا را به عنوان بازیکن برتر سال یوفا انتخاب کردند .
کریستیانو و مسی با 17 رای در رده دوم قرار گرفتند و اینیستا با 19 رای بهترین بازیکن شد .

کریستیانو رونالدو پس از انتخاب اینیستا به بعنوان بهترین بازیکن سال یوفا ، در مورد گروه رئال صحبت کرد .
وی گفت :" در مشکل ترین گروه هستیم اما ما قهرمان اسپانیا هستیم و می توانیم با هر کسی رقابت کنیم . "


http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/competitions/Comp_Matches/01/85/34/38/1853438_w1.jpg

http://www.img4up.com/up2/70466742792889563277.jpg

تصاویر : شکست در سرزمین آبی ها در ادامه ی مطلب


ادامه مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 1389
بازدید کل : 133093
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1