وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

 چهار روز از زمانی که کریستیانو تصمیم گرفت که ناراحتیش را دراماتیزه کند و هواداران متعصب رئال را سورپرایز کند می گذرد . حرفهایش مثل یک شلیک بودند ، همچون خیانت به هواداران . در حقیقت او پس از کلی تلاش و تعصب به باشگاهش به همه چیز لگد زد و البته او شاید در آن موقع نمی دانست که چه خواهد شد و دارد با آتش بازی می کند .
کریتسیانو ناچار شد که بیانیه ای در صفحه فیس بوکش منتشر کند تا کمی جو که بر علیه او بود را بخواباند . چرا که او دقیقا می دانست که چه کار می کند . حرفهایش تصمیم یک شبه نبودند بلکه مشخصا بین پنجشنبه تا شنبه گرفته شده بودند ، فاصله میان سوپرکاپ و پیروزی مقابل گرانادا . در این 96 ساعت طبیعتا اتفاقاتی افتاده که بازیکن مادیرایی ناچار شده که یکی از جنجالی ترین تصمیمات ممکن را بگیرد .
اما دلایل چه بودند ؟ هواداران و مطبوعات چند روز تلاش کردند تا حدس و گمان بزنند . فوتبال در این سطح طبیعتا می تواند واکنش های زیادی را بر انگیزد . او می داند که یکشنبه وقتش است ، روز پیش از سفر به تیم ملیش و زمانی که نا پدید می شود . بدین ترتیب او می تواند آتش جنجال را روشن کند و خودش قابلم شود و بقیه چیزها را به فلورنتینو و مورینیو بسپرد . دو مردی که بی تردید می دانند که چه اتفاقی برای کریستیانو رونالدو افتاده است .
طبیعتا دلایلی وجود داشته اند . نمی توان هواداران رئال را سرزنش کرد و این بازیکن در روز سه شنبه هم این را گفت . گزینه پول را هم منتفی کرد . دو گزینه ای که در موردش حدس و گمان هایی وجود داشت . اما باز هم چیزی مشخص نشد . او می خواهد که این ماجرا مرموز بماند و جنجال ها ادامه داشته باشد . او دو سال تلاش برای رئال مادرید کرده و هواداران رئال هم همیشه ممنونش بوده اند ، اما حالا بدون این که فکر کند ، ضربه ای عمیق به هواداران رئال مادرید زده است .
بحث این نیست که او حق داشته ناراحت باشد یا نه . طبیعتا به مرور زمان همه چیز مشخص می شود . مشکل این است که از اساس حرکتش اشتباه بوده است . چرا که حق هواداران رئال این نیست که نگران باشند و پنج روز پس از بردن سوپرکاپ اسپانیا ، دچار استرس شوند . آنها پس از سالها طعم موفقیت مقابل بارسا را چشیده اند و حالا باید گرفتار بازی حدس و گمانی شوند که یک بازیکن به راه انداخته است . این چیزها مربوط به ساختمان اداری باشگاه هستند ، نه مطبوعات و میکروفون ها . این بی احترامی به هوادارانی است که پر توقع ترین هواداران جهان هستند و به اسانی با این چیزها کنار نمی آیند .
مطمئنا کریستیانو وقتی این حرفها را می زد به پیامد بدش در مورد رئالی ها فکر نمی کرد . او فقط منافع خودش را در نظر گرفته بود و به آن چه که در باشگاه رخ خواهد داد فکر نمی کرد . کاری که دیگر نباید تکرار شود . کریستیانو رونالدو هر چقدر هم که بزرگ باشد ، باز هم رئال مادرید بالاتر از اوست . این باشگاه بزرگتر از نفرات است . در چنین باشگاهی قید و شرط گذاشتن ، گناه بزرگی است . کریستیانو باید بفهمد که او فقط یک موج در دریای پرتلاطم مادریدیسموهاست . مهم نیست که او چقدر خوب است .
تردیدی نیست که این قضهی حل خواهد شد . هنوز در ماه سپتامبر هستیم و 9 ماه تا پایان فصل باقی است . این دنیای فوتبال است . شاید چهار هفته دیگر کریستیانو دوباره لبخند بزند چرا که رئال برای همین کار می کند . برنابئو مطمئنا سعی می کند همه چیز را فراموش کند اما بازیکن پرتغالی باید یاد بگیرد که نباید چنین کارهایی را انجام دهد . رئال فراتر از منافع هر شخصی است . این تیم مقدس است و نمی توان بیهوده در موردش بد حرف زد . بازی حدس و گمان جایی در رئال مادرید ندارد . او باید بفهمد که رئال در 110 سال تاریخش از کسی بازی نخورده و نخواهد خورد .
خ.کارلوس



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 325
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 133410
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1