وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

سیل مصدومیت ها در روزهای اخیر باعث شده که مورینیو سخت به دنبال راهکار باشد . آربلوا ، مارسلو و کوئنت رائو مصدوم شده اند و روی په په و واران نباید ریسک کرد . این شاید باعث شود که کاروالیو بالاخره وارد صحنه شود . بازیکنی که حتی یک بار هم در طول فصل در لیست قرار نگرفته است .
این بازیکن به مورینیو خیانت کرد و با این که قول داده بود برود ، بر سر مسائل مالی و عشق به پول ، در باشگاه ماند . اما همین بازیکنی که روزی خار بود ، حالا می تواند که به کار بیاید . در دو ماه آتی ، می توان به بازیکنی که 45 دقیقه در جام برنابئو بازی کرد فرصت داد تا شاید رئال از این شرایط بحرانی بیرون بیاید .
کاروالیو در سن 34 سالگی در روزهای آخر دوران فوتبالش بسر می برد و حالا شاید بتواند عصای دست مورینیو باشد .

مورینیو:”رئال مادرید هویت خودش را دارد .”

در حالیکه در این چند ساله سبک بازی بارسلونا مورد توجه مربیان حریف بوده است ، اما مورینیو معتفد است دیگر باید کمتر از این تیم صحبت شود .

او به France Football گفت :” من فکر میکنم زمان آن رسیده مردم کمتر راجع به بارسلونا صحبت کنند و آنها را با دیگران مقایسه کنند .”

” چرا مردم در مورد بارسا صحبت کنند ؟ رئال مادرید قهرمان اسپانیا و چلسی قهرمان اروپا است . بارسلونا در حال حاضر هیچ کدام از این دو را ندارد .”

مربی سابق چلسی و اینتر تصریح کرد که سبک و فلسفه متفاوتی نسبت به بارسلونا را میپسندد .

” من عاشق بردن همه چیز هستم و آنها این چند ساله این کار رو کردند و شاید در آینده ادامه هم دهند . با اینحال من فلسفه مادرید را ترجیح میدهم . ما فصل گذشته بسیار تاثیر گذار بودیم و در سطح بالایی بازی کردیم .”

” ما زیبا و دیدنی و جداب فوتبال بازی کردیم . من از سبک بازی تیم لذت میبردم . بعضی از مردم از سبک بازی بارسلونا لذت میبرند ، بعضی ها هم نه . من به کار آنها احترام میگذارم و اعتراف میکنم بازی کردن مقابل آنها دشوار است . با اینحال بعضی از تیم ها سبک آنها را کپی میکنند اما مادرید هویت خاص خود را دارد .”

مورینیو در مورد توپ طلای 2012 و رقابت بین مسی و رونالدو نیز صحبت کرد .

” مسی و رونالدو در سطح دیگری نسبت به بقیه هستند . هرچند رونالدو برابر هم نیست . او لالیگا را برده و رکورد های زیادی را شکسته است .”

” علاوه بر آن با تیمی به نیمه نهایی یورو 2012 رفت که کسی انتظارش را از آن تیم نداشت . اگر مسی توپ طلا را ببرد با اینکه به آن احترام میگذارم اما دیگر حرفی در موردش نمیزنم .”

برای دیدن سایز اصلی به روی عکس کلیک کنید

رونالدو

کریستیانو به تاریخ سازی ادامه می دهد . او 160 گل در 155 بازی رسمی در رئال زده و در مقابل سلتا در روز شنبه می تواند رکورد دو گلزن تاریخی رئال در لالیگا را پشت سر بگذارد : پیری و بوتراگوئنیو .
بازیکن پرتغالی در پنج بازی اخیر رئال ده گل زده که دو هت تریک انجام داده و حالا می خواهد روند مثبتش را ادامه دهد . پیری در لالیگا 123 گل زده بود . آماری که به عنوان بازیکنی که در خط دفاع بازی می کرد ، فوق العاده است . بوترا نیز که بخشی از دسته کرکس ها بود ، زیر سایه هوگو سانچز آمار مشابهی داشت . از طرفی رونالدو و مسی با آمار گلزنی فوق العاده ای که دارند جنگ گلزنی تمام عیاری برای لالیگا به راه انداخته اند .
کریستیانو در تمامی تورنمنت ها ، فقط 11 گل تا بوترا و پیری فاصله دارد که 171 گل در هفت و شانزده فصل زده بودند .


جدول کامل قرعه کشی چمپیونزلیگ نشان می دهد که رئال در صورت غلبه بر آلکویانو باید احتمالا سلتا و والنسیا را پشت سر بگذارد تا در نیمه نهایی با بارسلونا مواجه شود . رقبای بارسا تا مرحله نیمه نهایی نیز سوسیه داد و مالاگا یا اتلتیک نخواهند بود . 
بازیهای مرحله یک شانزدهم در روزهای 10 آبان و هشتم آذر برگزار می شوند . بازیهای یک هشتم در روزهای 22 و 29 آذر ، بازیهای یک چهارم در 19 و 26 دی ، بازیهای نیمه نهایی در 3 و 10 بهمن و بازی فینال در روز 28 اردیبهشت .

http://s4.as.com/prom/201210/pro_photo1350557504.png

دانیله ده روسی ، هافبک رم چندین سال است که پیرامون رئال مطرح می شود . این بازیکن ایتالیایی که حالا به 30 سالگی رسیده ، آن طور که انتظار داشت امسال در باشگاهش نقش مقتدرانه نداشته و به گفته کالچیو نیوز ، مورینیو بدش نمی آید که او را در تابستان آینده به خدمت بگیرد .
رئال مادرید دوباره به خرید ده روسی علاقمند شده است . در حقیقت این اتفاقی است که نزدیک به یک دهه است که شایعه اش مطرح می شود و هیچ سر انجامی ندارد . حالا کالچیو نیوز مدعی شده با توجه به این که قرارداد ژابی رو به اتمام است و اسین به چلسی بر می گردد ، مورینیو به سراغ ده روسی خواهد آمد .


سلتا پس از پنج سال به لالیگا برگشته است . آنها مدتهاست که در برنابئو بازی نکرده اند و بازی شنبه برایشان بی تردید خاص خواهد بود .
اما آنها خاطره خوشی از دو بازی آخرشان در برنابئو دارند . در فصل 07-2006 ، آنها در زمین رئال با نتیجه 1-2 برنده شدند و در سال قبلش با نتیجه 2-3 . البته در ده بازی اخیر در برنابئو ، سلتا سه بار برنده شده ، رئال مادرید پنج بار و دو بازی نیز مساوی شده است .
در کل تاریخ از 35 بازی سلتا در زمین رئال ، 5 بازی مساوی شده ، 6 تا با برد سلتا همراه بوده و 29 بار هم رئال برده است . رئال مادرید در این بازیها 145 گل زده و 41 گل دریافت کرده است .

 

کاسیاس

کاپیتان رئال مادرید هم مخالف نژادپرستی است.

بر اساس گزارش پی آر مارکتینگ ، پیراهن های رئال و یونایتد پر فروش ترین پیراهن ها هستند و تا کنون 1.4 میلیون نسخه فروخته اند . 
پیراهن بارسلونا با 1.15 میلیون نسخه در رده بعدی است البته این آمار فقط روی پیراهن های آدیداس و نایک گرفته شده است .
چلسی ، بایرن ، لیورپول ، آرسنال ، یووه و اینتر ده تای اول را تکمیل می کنند .

ریکاردو کاکا ، هافبک رئال در کنفرانس مطبوعاتی پس از حضورش در اردوی تیم ملی برزیل پس از دو سال و نیم گفت :" این شروعی دوباره است ، خوشحالم که برگشتم . فعلا آرام هستم و به جام جهانی فکر نمی کنم . " 
وی که بازید در بازیهای دوستانه مقابل عراق و ژاپن قرار گیرد ادامه داد :" از نظر بدنی و فنی آماده هستم . یک سال است که مصدوم نشده ام و به خوبی تمرین کردم و می خواهم که از فرصت هایم در رئالم ادرید استفاده کنم . "
کاکا در مورد حضورش در اردو گفت :" خیلی ها را به طور شخصی نمی شناسم . به طور مثال با نیمار آشنایی ندارم . این شرایط کمی مشکل است انگار که برای اولین بار به اردوی تیم ملی برزیل آمده ام . "

دوئل مسی و رونالدو در الکلاسیکوی اخیر واکنش زیادی در شبکه های اجتماعی داشت . حرکات این دو 14 میلیون پیغام را در شبکه های اجتماعی در سرتاسر جهان داشت . کریستیانو 7.5 میلیون توئیت را به خود اختصاص داد و مسی 6.5 میلیون . 
ستاره پرتغالی در ازای هر 2.2 پیغام مثبت ، یک پیغام منفی دریافت کرد تا مشخص شود که چه درخششی داشته است .

فابیو کوئنت رائو امسال به علت مسائل انضباطی کاملا از چشم مورینیو افتاده است . بازیکن پرتغلای پس از محرومیتی که داشت ، مورد غضب مربی پرتغالی قرار گرفت و حالا شایعاتی در مورد رفتنش از رئال در زمستان مطرح شده اند . 
کادنا سر گزارش داده که این بازیکن کم کم می خواهد سرکش شود و می خواهد که در ژانویه راهی باشگاهی دیگر شود . مارسلو کاملا از او جلو افتاده و رسیدنش به ترکیب فعلا بعید به نظر می رسد .
کوئنت رائو در یک سالی که در رئال بود ، در حد 30 میلیونی که برایش خرج شد ، ظاهر نشد .

تیم ملی پرتغال اولین جلسه تمرینی خود را برای آماده سازی بازی با روسیه و ایرلند شمالی برگزار کرد که رونالدو ، په په و ژوائو پریرا در این تمرین حضور نداشتند چرا که مصدوم هستند . 
فدراسیون فوتبال پرتغال ، مصدومیت این سه را تکذیب کرده اما امیدوار است که در روزهای آتی بتوانند که به شرایط عادی برگردند .

ادوین فن در سار ، دروازه بان سابق یونایتد در مورد الکلاسیکو گفت :" کریستیانو یک برنده است . یک بازیکن ارزشمند همچون مسی است . دو گلش در نیوکمپ نشان داد که بهترین بازیکن دنیاست . " 
اسطوره هلندی افزود :" او را از نظر شخصی و فوتبالی می شناسم . از همان زمانی که به عنوان یک بازیکن جوان به یونایتد پیوست نشان داد که می تواند به کجا برسد . "
فن در سار در مورد روند موفق رونالدو گفت :" پسر خوبی است . یک برنده است که همیشه بیشتر می خواهد . "

خوان ماتا که سالها در آکادمی رئال بازی کرد ، شیفته مسعود اوزیل ، هافبک آلمانی رئال است ، ستاره ای که با پاس تماشایی در الکلاسیکو باز هم شایستگی هایش را ثابت کرد . 
این بازیکن در مقاله اش در وبسایت گرادا 360 به ابراز گلایه از عدم حضور در لیست تیم ملی اسپانیا پرداخت و در مورد الکلاسیکو هم نوشت .
ماتا نوشته است :" این بازی هیچ کس را نا امید نکرد . نبردی میان دو تیمی بود که دو بازیکنی دارد که هرگز عقب نمی کشد . هر کدام دو گل زدند اما تلاشهای زیادی داشتند . بارسلونا یک روز بیشتر استراحت کرده بود و از این نظر برتری داشت . به هر حال خیلی مانده است . "
وی در مورد اوزیل نوشت :" شیفته دیدن بازی او هستم . " تا به ستاره آلمانی رئال ابراز تمایل کند .

بارسلونا 2 – 2 رئال مادرید / سوپر رونالدو کافی نبود .

رئال مادرید سی اف / حساس ترین بازی هفته هفتم لالیگا با تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید به پایان رسید تا فاصله این دو تیم 8 امتیاز باقی بماند .

رئال مادرید که بازی را حجومی آغاز کرده بود ، از همان دقایق اولیه میتوانست جلو بیفتد . دی ماریا دقیقه 6 پاس بنزما را با شوت به بالای دروازه فرستاد . چند دقیقه بعد با ارسال زیبای رونالدو ، بنزما صاحب موقعیت عالی شد که توپ روی پایش ننشست تا این موقعیت هم از دست برود .

دقیقه 23 بازی ، رونالدو بود که با پای چپ از سمت چپ دروازه والدز از زاویه بسته گل اول رئال مادرید در نیوکمپ را به ثمر رساند . بارسلونا که در نبود پیکه و پویول تیم را متزلزل میدید دنی آلوز پر اشتباه را دقیقه 27 از بازی بیرون برد و مارتین مونتویا را جانشین او کرد .

پنج دقیقه مسی بود که از سهل انگاری مدافعان مادریدی استفاده کرد و به راحتی با پای چپ دروازه کاسیاس را باز کرد . نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید .

در شروع نیمه دوم ،بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و با چند موقعیت نصفه و نیمه بالاخره در دقیقه 66 ضربه ایستگاهی گرفت تا مسی از فاصله زیاد با یک ضربه زیبا و دقیق کار را 2-1 کند . در دو دقیقه بعد رونالدو و مسی باز هم موقعیت داشتند که هر دو از دست رفت .

رئال مادرید که نمیخواست بازنده این بازی باشد ، در یک حرکت تیمی زیبا با پاس گل اوزیل ، رونالدو دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند . تعویض های مورینیو که ایگواین جای بنزما ، کاکا جای اوزیل و اسین جای دی ماریا بودند تاثیری در جریان بازی نداشتند تا دقایق پایانی مادریدی ها بازی را کنترل کنند به در نیوکمپ به تساوی برسند .

رونالدو که در پنجمین بازی پیاپی مقابل بارسلونا به گل میرسد در جریان حرکت اکروباتیکش در یک حمله دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد که تا آخر بازی همراه او بود ولی تعویض نکرد تا بار دیگر انگیزه و غیرتش را ثابت کند .

با این تساوی فاصله دو تیم 8 امتیاز ماند تا همه چیز به هفته های آینده بکشد و اینکه آیا رئال مادرید میتواند این فاصله را کمتر کند یا خیر . رئال مادریدی که در بازی پر اشتباه خودش نیز بهتر از این بارسلونا بود .

مورینیو: “رونالدو و مسی از دنیای دیگری هستند.”

رئال مادرید سی اف / ژوزه مورینیو پس از تساوی 2-2 مقابل بارسلونا به تمجید از ستارگان این دیدار پرداخت و رونالدو و مسی را از دنیای دیگری توصیف کرد .

او گفت:” مسی و رونالدو از دنیای دیگری هستند . من میخواهم بازیکن خودم برنده شود اما هر دو فوق العاده هستند .”

مورینیو که نتوانست فاصله امتیازات را کمتر کند اما در مجموع از بازی راضی بود .

” به عنوان یک مربی از این بازی لذت بردم . این بازی بزرگی بود و نتیجه تا آخرین لحظات مشخص نبود . همه از این بازی لذت بردند .”
مورینیو در مورد عملکرد مسوت اوزیل که دوباره به ترکیب برگشته بود گفت:” اوزیل با کیفیت بود و بازی خوبی داشت .”
با این نتیجه بارسلونا صدرنشین ماند و سه امتیاز نسبت به تیم دوم و هشت امتیاز نسبت به رئال مادرید برتری خود را حفظ کرد .
رونالدو رکورد شکست / گلزنی در 6 ال کلاسیکوی پیاپی

رئال مادرید سی اف / رونالدو که در جریان تساوی 2-2 مقابل بارسلونا هر دو گل تیمش را به ثمر رساند ، به امار جالبی در ال کلاسیکو هایش رسید .

او تنها بازیکنی شد که در 6 بازی پیاپی مقابل بارسلونا به گل رسیده است . رکورد قبلی 5 بازی پیاپی در اختیاز زامورانو بود .

رونالدو با این دو گل در لیگ 8 گله شد و همچنان به رقابت با مسی و فالکائو ادامه میدهد .

13468538955671654969 ظاهر جدید رونالدو در بازی با بارسا

14951897780725335814 رونالدو و ساکت کردن دوباره نیوکمپ

خبرگزاری رئال مادرید_بازی رئال مادرید و بارسلونا در نهایت با نتیجه ۲ – ۲  مساوی به پایان رسید و در بازیی جذاب اما پراشتباه دو تیم امتیازات را در نیوکمپ تقسیم کردند. اولین موقعیت خطرناک بازی توسط بنزما و رونالدو ایجاد شد اما بنزما در این موقعیت مانند یک مدافع توپ را از محوطه جریمه بارسا دور کرد.

پس از ان دو تیم حمله هایی را تدارک دیدند اما در نهایت و در ضربات اخر کم دقت عمل می کردند. بنزما باز هم با بی دقتی در حالی که با والدز تک به تک شده بود توپ را به تیرک دروازه زد. بارسلونا نیز توسط اینیستا موقعیت خوبی داشت اما این فرصت  هم برای کاتالانی ها ثمری نداشت.

بازی در نیمه نخست با نتیجه ۱- ۱ و با گل های رونالدو و مسی به پایان رسید. بازی در نیمه دوم موقعیت گل کمتری نسب به نیمه اول داشت و مسی در دقیقه ۶۱ روی یک ضربه ایستگاهی دروازه رئال را باز کرد و ۵ دقیقه بعد این رونالدو بود که بایک ضربه ارام دروازه والدز را باز کرد و در دقایق اخر بازی ابی اناری پوشان فشاری بیشتری روی دروازه رئال اوردند اما نتوانستند موقعیت جدیی را خلق کنند.

در نهایت بازی رئال و بارسا با نتیجه مساوی به پایان رسید تا کماکان فاصله ی ۸ امتیازی رئال و بارسا در جدول لالیگا پا برجا باشد.

مسی، رونالدو، اینیستا و کاسیاس: ال‌کلاسیکو می‌تواند برنده توپ طلا را مشخص کند

 

کاندیداهای اصلی برای برنده توپ طلا همگی در بازی الکلاسیکوی فردا شب حضور دارند و بدون شک این بازی می‌تواند برای تعیین برنده این جایزه بزرگ بسیار حساس باشد.

 

برخی از این بازیکنان در سال 2012 قهرمانی بزرگ باشگاهی کسب کرده‌اند، بعضی دیگر قهرمانی ملی و بعضی هر دو را و بعضی مانند مسی هیچ‌کدام. با این وجود مهاجم آرژانتینی بارسلونا بین این 4 بازیکن همچنان کاندیدای اول دریافت توپ طلا دانسته می‌شود که دلیل آن رکوردهای زیادی است که در فصل گذشته به دست آورده است.

 

با وجود تعداد زیاد بازی‌هایی که این دو تیم در سال‌های اخیر در مقابل هم برگزار کرده‌اند، باز هم این بازی در جهان بیشترین هیجان را ایجاد می‌کند. برای دیدن یک بازی زیبای دیگر بین این دو تیم آماده شوید: ال‌کلاسیکو رسیده است.

 


ادامه مطلب

رئال

رئال مادرید امروز صبح آخرین تمرینش پیش از بازی با بارسا را انجام داد . رئال یکشنبه راهی بارسلونا می شود تا در نیوکمپ بازی کند .
هر 24 بازیکن آماده ، در لیست قرار گرفته اند و به نظر می رسد که با هم به بارسلون سفر کنند .

اوزیل

در فاصله نزدیک به 24 ساعت تا الکلاسیکو ، مطبوعات کاتالونیا دست از تلاش برای حمله به رئال بر نمی دارند . آنها می خواهند که با جنگ کثیف هم که شده تیم مورینیو را از راه بدر کنند .
حالا مسعود اوزیل مورد هدف قرار گرفته است . بازیکن آلمانی در هفته های اخیر در پی عملکرد ضعیفش نیمکت نشین شده و حالا بارسایی ها در موردش شایعه سازی می کنند . روزنامه اسپورت در چاپ امروزش مدعی شد که پدر این بازیکن مذاکراتی با باشگاه های لیگ انگلیس نظیر یونایتد داشته تا اولین گامها برای انتقالش برداشته شود .
این در حالیست که در رئال مادرید شایسته سالاری حرف اول را می زند و تا زمانی که مسعود به خودش نیاید و بازی همیشگی خود را ارائه ندهد نمی تواند با مودریچ و کاکا رقابت کند .


کاکا

شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد یا بعید! اما چرا رونالدو نه؟ یا کاسیاس یا بازیکن دیگری؟ کریستیانو رونالدو بیشترین هوادار را در شبکه های اجتماعی دارد به طبع باید محبوب ترین بازیکن هم باشد یا کاسیاس که محبوب ترین بازیکن ورزشی در کشور اسپانیا است.

اما این محبوبت وجه دیگری دارد و داستان کاکا کاملا متفاوت است. کاکا در تابستان امسال در استانه جدایی از رئال مادرید بود اما دستمز بالای وی مانع از جدایی کاکا از جمع کهکشانی ها شد شاید خیلی از هواداران کاکا دوست داشتند که او دوباره به میلان بازگردد و شاهد دوران باشکوه مجدد شماره ۸ تیم ملی برزیل در تیم ایتالیایی باشند اما این اتفاق رخ نداد اما با وجود عملکرد خوبش در بازی های اخیر رئال مادرید به تیم ملی برزیل پس از دو سال دعوت شد و در حال حاظر نیز برای فیکس شدن در بازی با بارسا در ال کلاسیکوی سوم فصل دارد.

کاکا فراز و نشیب های زیادی در رئال داشته و بحث اصلی نقد های مربوط به بازیکن برزیلی نیز در ارتباط با هزینه بالایش در رئال و عملکرد نه چندان خوب او در رئال مادرید, همین مسئله نیز با عث شده تا نقد ها فروانی در مورد کاکا در رسانه های اسپانیا و مخصوصا آ.اس و مارکا و حتی در سایت خیلی کوچک ما نوشته شود اما همیشه تمامی این تحلیل ها با یک جواب از سوی کاربران مواجه شده است.

همواره در این پست ها در سایت های اسپانیایی و سایت ما کاربران از بازیکن برزیلی دفاع کردند و در نظر سنجی هایی که نام کاکا در ان مطرح شده باشد برای وی همیشه اتفاق مثبتی رخ داده است.


زیزو

زیدان ، اسطوره رئال آماده الکلاسیکوست . زیزو که فعلا با آکادمی کار می کند ، آرام آرام می خواهد وارد عرصه مربیگری شود .
او می داند که پیروزی رئال در الکلاسیکو به معنی رسیدن فاصله به پنج است . وی خطاب به تیم گفت :" موفق باشید و برنده شوید . " وی می خواهد که امنیت و یک جو آرام را به تیم القا کند .
با وجود این که مورینیو این قضیه را تکذیب کرده ، مارکا اصرار دارد که زیزو را دیروز در والدبباس دیده که با بازیکنان رئال و به خصوص بنزما خوش و بش می کرده است .

رئال

توماس رونکرو ، سردبیر آس کری خوانی را برای الکلاسیکوی پیش رو آغاز کرده است .
کابوس
این که کریستیانو به نیوکمپ برگردد تا استادیوم را ساکت کند ، مطمئنا برای مسی محبوب و بارسایی ها ناراحت کننده خواهد بود . ستاره پرتغالی در این استادیوم کارش را کرده و حالا پس از دو هت تریک پیاپی مسیری را طی می کند که در آن اروپا توانست که در رایدر کاپ به ایالات متحده غلبه کند . در روز 7 اکتبر ، در هفته هفتم ، کریستیانو با شماره 7 می خواهد بدرخشد . هیچ چاره ای به جز انتظار برای شکوفایی نهایی برنده توپ طلای بعدی وجود ندارد . کریس ، بخورشان !

آقای ایکر
کاسیاس باهوش تر از هر کسی است . ایکر شاید در بازیهای اخیر کمی به حریفان آوانس داده باشد و به آنها از روی احتمالا انسانیت فرصت درخشش داده باشد ، اما ایکر حقیقی فردا ظاهر می شود ، در استادیومی که توپگیری های باور نکردنی در آن داشته تا هوادارانی که به استادیوم می آیند ، سوسیس هایشان در گلوهایشان گیر کند . تازه اگر شرایط بد باشد ، به دی ماریا می گوییم که دور والدس بچرخد و مشخصا قابل پیش بینی است که بعدش چه می شود .

برگردان زن
برگردانی که بنزما زد ، جا در آسمان هفتم داشت . در نقطه مقابل ، مهاجم شیلیایی یعنی الکسی که در تابستان به خوبی تمرین کرده و واقعا آماده به نظر می رسد ... در زمینه شیرجه زنی ، باید نیمکت را گز کند . کریم قرار است که سانگ را ببلعد ، بازیکنی که بی تردید در خط دفاع کارایی لازم را ندارد و پس از آن شعار فرانسوی سر دهد . درود بر رئال .

قهرمانان
اگر در نیوکمپ پرچم کاتالونیا هم به اهتزاز در آید و بخواهند فوتبال به این زیبایی را سیاسی کنند ، باز هم 400 مادریدیتسا در استادیوم هستند که رئال مادریدشان را تشویق کنند .

مورینیو: مودریچ، اوزیل یا کاکا؟ نمی دانم کدام مقابل بارسا از ابتدا بازی می کند

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، مطمئن است که تیمش از کیفیت لازم برای گرفتن یک نتیجه مطلوب مقابل بارسلونا برخوردار است.

قهرمان فصل قبل لالیگا رقابت های فصل جدید را چندان خوب آغاز نکرد اما مورینیو معتقد است تیمش در مسیر صحیح قرار دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من به بازیکنانم کاملا اطمینان دارم. وقتی خوب کار می کنید، همیشه اعتماد به نفس تان بیشتر می شود. من به تیمم کاملا ایمان دارم.

پیشرفت های اخیر ما به خاطر بازیکنان است. آنها تشخیص دادند که چیزهایی را باید تغییر دهند. ما همیشه باید تمرکزمان را حفظ کنیم. ما اکنون تغییر کرده ایم و شرایط برای مان آسان تر شده است.

دغدغه اصلی من ارائه یک نمایش خوب است. ما پیشرفت قابل توجهی داشتیم و می خواهیم بار دیگر با همان سطحی برسیم که به ما کمک کرد تا قهرمان شویم."

او همچنین در مورد شرایط مسوت اوزیل و اینکه او در دیدار مقابل بارسا از ابتدا به میدان خواهد رفت یا خیر، گفت:" ما نباید در مورد نیمکت نشینی یک بازیکن این همه بحث کنیم. ما بازیکنان زیادی داریم و همه آنها نمی توانند بازی کنند. نمی توانم بگویم که کدام در مقابل بارسا از ابتدا بازی خواهد کرد؛ اوزیل، مودریچ یا کاکا."


رئال

بارسلونا و رئال مادرید در ال کلاسیکو امشب قدرت خود را به رخ می کشند و یاران تیتو میتوانند با پیروزی در این بازی تکلیف لالیگا این فصل را در ابتدا لیگ مشخص کنند.



جدال تیتو ویلانووا با خوزه مورینیو انگیزه های زیادی را برای دو باشگاه به همراه دارد. بارسلونا  در هر ۶ دیدار آغازین خود در لالیگا به پیروزی رسیده و پیروزی در دیدار امشب رکورد جدید را برای آغاز رقابت ها در باشگاه بارسلونا به ثبت خواهد رسید. لالیگا به تازگی شروع شده است و پیروزی در این دیدار بسیار کلیدی خواهد بود. مصاف بلوگرانا و لوس مرنگوس اگر با پیروزی بارسلونا همراه باشد فاصله را به ۱۱ امتیاز خواهد رساند و این یعنی تمرکز کامل مورینیو بر روی چمپیونزلیگ خواهد بود. البته بازگشت مورینیو و جبران ۱۱ امتیاز نیز می تواند رکورد تاریخی برای باشگاه رئال مادرید باشد.

شک و تردید در ترکیب بارسلونا 

هشت یار ثابت تیتو عبارتند از، والدس، ماسچرانو، آلوز، بوسکتس، ژاوی، مسی، پدرو و الکسیس. حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم تیتو به چه صورت پازل اش را می چیند. اگر پیکه به بازی نرسد( دقایقی پیش اعلام شد که نمی رسد) الکس سانگ و ماسچرانو در قلب خط دفاعی خواهند بود. معما در سمت چپ دفاعی جایی که آلبا و آدریانو حضور دارند نیز باقی خواهند ماند. در خط میانی نیز فابرگاس و اینستا حضور دارند که آندرس به تازگی از مصدومیت رهایی یافته و سسک نیز در تمام بازی های لالیگا این فصل حضور داشته است.

اوزل یا کاکا، معما رئال مادرید 


طبیعی است که مورینیو ترکیب سوپر کاپ را دوباره بچیند اما احتمال چیده شدن ترکیب سال گذشته این تیم که به پیروزی دو بر یک در نیوکمپ انجامید نیز وجود دارد. احتمال حضور فابیو کوئتراو به جای مارسلو و کایخون به جای دی ماریا نیز وجود دارد. دیگر معما مورینیو میان کاکا و اوزیل است. کاکا به تازگی به فرم خوبی رسیده است و اوزیل تجربه حضور در ال کلاسیکو های بیشتری دارد.


 

لیست بارسلونا برای بازی با رئال مادرید اعلام شد که در نهایت پیکه خط خورد و حضورش در این بازی کاملا منتفی است . 
در هفته های اخیر تردیدهای زیادی در مورد حضور این مدافع در این بازی وجود داشت که در نهایت نتوانست خود را به این بازی برساند .
حالا در نبود پویول ، بارسلونا باید به زوج ماسکرانو - سانگ برای خط دفاعش اعتماد کند . سرجی روبرتو و تیو به علاوه هفده بازیکن آماده بارسا ، ترکیبشان را تشکیل می دهند .

کریستیانو رونالدو سرحال است . او در چهار روز دو هت تریک داشته و آماده بازی در نیوکمپ است . استادیومی که سابقه ساکت کردن آن را دارد و در بازیهای اخیر هم در آن خوش درخشیده است .
در حقیقت در هر پنج بازی رئال در سال 2012 مقابل بارسلونا ، ستاره پرتغالی گل زده تا به رکورد پنج بازی گلزنی پیاپی به حریف دیرینه برسد که سه تایش در نیوکمپ بوده است . این در حالیست که در چهار حضور قبلی خود در استادیوم بارسا هرگز گل نزده بود .
ستاره پرتغالی در سال 2012 از همه نظر فوق العاده کار کرده و به خصوص در مقابل بارسا بهترین درخشش را داشته است .


لئو مسی در مصاحبه با وبسایت تودو بارسلونا در مورد روابطش با داوید ویا گفت :" او شخصیت بزرگی است و هیچ مشکلی نیست . "
وی در مورد مورینیو گفت :" مربی خوبی است " و کریستیانو را هم " بازیکنی بزرگ " خواند .

استیو مک مانامان در مورد الکلاسیکو میان رئال و بارسا صحبت کرد . وی گفت :" این بازی هیچ شباهتی به هیچ کدام از بازیهای سنتی دیگر فوتبال جهان ندارد . نه منچستر مقابل لیورپول و نه هیچ بازی دیگر . رئال - بارسا فراتر از فوتبال است . "
بازیکن سابق رئال افزود :" این نبردی میان کاتالان ها و اسپانیایی هاست . یک مسابقه میان فرهنگ بارسلونا و جامعه مادرید . جدایی طلبان کاتالونیا به این بازی اهمیت زیادی می دهند . در اسپانیا نبرد میان این دو تیم خیلی هیجان انگیز تر از بازیهای دیگر فوتبالی است . "
وی در مورد شرایط بازی آتی گفت :" من طرفدار رئال هستم چرا که سالهای خوبی در این تیم داشتم . خاطرات خوبی هم دارم . می خواهم که این رئال مادرید با پتانسیلی که دارد بتواند بارسلونا را شکست دهد . "

 

ژابی آلونسو ، هافبک رئال مادرید گفت که " با انگیزه" و "بسیار راحت " با خوزه مورینیو کار می کند و این حس در " کل رختکن " در فاصله دو روز تا الکلاسیکوی نیوکمپ دیده می شود .
وی در مصاحبه با ESPN گفت :


ادامه مطلب

سقوط ویارئال به دسته دوم باعث شده که کار خرید ستارگان آنها آسان شود . حالا نگاه ها به مویسس گومز بوردونادو ، بازیکن آکادمی این تیم جلب شده است .
به گفته کالچیو مرکاتو ، رئال مادرید ، بارسلونا ، یونایتد ، بایرن ، موناکو و یوونتوس باشگاه هایی هستند که شرایط این ستاره را به خوبی تحت نظر دارند .
این هافبک 18ساله را بسیاری با کاسورلا مقایسه می کنند . وی سابقه حضور در بازیهای لالیگا در مقابل مالاگا را هم دارد .


 

ترکیب احتمالی رئال‌مادرید در ال کلاسیکو

 

قصد داریم با هم نگاهی به ترکیب احتمالی رئال‌مادرید در مصاف بزرگ روز یکشنبه داشته باشیم.

روز یکشنبه میلیون‌ها نفر از دوستداران فوتبال چشم به نیوکمپ خواهند دوخت تا نظاره‌گر پربیننده‌ترین بازی دنیا باشند. قصد داریم در این مقاله احتمالات ترکیب تیم رئال‌مادرید را در ال کلاسیکو بررسی کنیم. 

در ادامه ببینید...

 


ادامه مطلب

 

کرویف از ال کلاسیکوی می گوید

 

یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا، در باره ال کلاسیکوی یک شنبه گفت رئال مادرید برای باخت به نیوکمپ نمی آید.

 

به نقل از Soccerway، به گفته او با توجه به 8 امتیاز عقب افتادگی رئال مادرید آن ها به هیچ عنوان برای باختن به بارسلون سفر نمی کنند. وی گفت:

 

کاسیاس: بله، من جاسوسم!

 

ایکر کاسیاس، سنگربان و کاپیتان رئال مادرید اسپانیا به تازگی متهم به جاسوسی برای نشریه های مختلف اسپانیایی در مورد خبرها و اتفاقات داخلی تیم مادریدیی شده است!

به نقل از SoccerWay، روزنامه اسپانیایی "El Confidencial"، در خبری ادعا کرده بود که کاسیاس شخصی بوده است که در مورد تصمیم سرخیو راموس برای حمایت از مسعوت اوزیل، به مارکا خبررسانی کرده بود. قضیه از این قرار است که در جریان نیمکت نشینی اوزیل در بازی های اخیر رئال، راموس تصمیم می گیرد در برد 5 بر یک این تیم برابر لاکرونیا، شماره 10 ملی پوش آلمانی را در زیر پیراهن خود برتن کرده و در صورت گلزنی، به نشانه حمایت از اوزیل و اعتراض به سیاست های ژوزه مورینیو، آن را نشان دهد. کاسیاس هم متهم به درز دادن این مساله به مارکا که به عنوان اولین خبرگذاری به آن پی برد، است.

راموس

فرانسیسکو بویو ، دروازه بان سابق رئال روز پنجشنبه در مراسمی برای ناشر کتاب " اسپورتیوم " شرکت کرد و در مورد شرایط تیم سابقش صحبت کرد .
وی در مورد مسئله راموس گفت :" در یک خانواده بزرگ گاهی پدر و پسر از دست هم ناراحت می شوند . مورینیو مهم است ، بازیکنان هم مهم هستند . رئال مادرید منتظر کسی نمی ماند . "
اسطوره گالیشیایی اعتقاد دارد که فعلا این دو مسئله را " حل کرده اند و در حرفهایشان هم مشخص است و این چیزها در گروه ها عادی است . وی ادامه داد :" قرار نیست که همه در رختکن با هم دوست باشند اما معنیش این نیست که روابط در گروه خوب نیست . البته به نظرم اگر راموس می خواست گلش را تقدیم به اوزیل کند ، اگر او را بغل می کرد کافی بود . "



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 131707
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1