وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

as
http://img.kiosko.net/2012/12/14/es/as.200.jpg
فلورنتینو از مورینیو حمایت می کند
می خواهد فردا و در مراسم تجلیل از اعضای باشگاه ، در حمایت از مربی پرتغالی صحبت کند
مصدومیت بنزما تردیدها را در مورد خط حمله افزایش داد : موراتا یا رونالدو ؟

marca
http://img.kiosko.net/2012/12/14/es/marca.200.jpg
یک آتش افروز
شکست در ویگو فاصله بین مربی و بازیکنان را افزایش داد
بازیکنان به برخی تصمیمات فنی گلایه دارند
آنها از این که این گونه به آنها گیر داده شود عصبی شده اند
پیغام های مربی دیگر به اندازه قبل برایشان مفهوم ندارد
مورینیو اعتقاد دارد که جاسوس ها به او خیانت می کنند
خاطره مارسلو : درصد برد ها در نبودش از 83 به 63 درصد کاهش یافته است

 




Direct Link | Hotfile


MP4|360P|7:17|26MB

Direct Link | Hotfile






Direct Link
| Hotfile


MP4|1080P|1:12|50MB

Direct Link | Hotfile
امیدوارم که لذت ببرید!

 

استادیوم سانتیاگو برنابئو امروز 65مین سال خدمتش به رئال مادرید به اتمام می رساند . این استادیوم از 14 دسامبر 1947 برای رئال شروع به کار کرد تا استادیوم جدید سفیدپوشان مادرید شود . اولین مهمان این استادیوم ، تیم پرتغالی اوس بلننسس بود که با نتیجه 3-1 شکست خورد . 

باریناگا اولین بازیکن تاریخ بود که در این استادیوم توانست که توپ را به تور دروازه ها بچسابند و چاس آلونسو نیز دبل کرد تا اولین پیروزی خانگی رئال در این استادیوم را نصیبش کند .
در سال 1955 ، نام این استادیوم از "چامارتین " به "سانتیاگو برنابئو" تغییر کرد تا نام یکی از باشخصیت ترین مدیران تاریخ رئال رویش گذاشته شود .
حالا 65 سال پس از ساخته شدن ، این استادیوم تبدیل به یکی از بزرگترین استادیوم های فوتبال جهان شده که نمادی برای فوتبال جهان است . فلورنتینو پرز ، مدیر فعلی رئال در حال کار کردن روی پروژه ای برای تغییر نمای استادیوم است .

File:Liga BBVA.svg

در هفته شانزدهم لالیگا رئال مادرید میزبان اسپانیول است این بازی یکشنبه, بیست و ششم اذر در ساعت 21:30 در برنابئو برگزار می شود.

برنامه هفته شانزدهم لالیگا:

شنبه بیست و پنجم اذر ماه

ختافه - اوساسونا 18:30


 مايوركا - بیلبائو 20:30


گرانادا - سوسیداد 22:30

یکشنبه بیست و ششم اذر ماه

 
سويا - مالاگا 00:30


ساراگوسا - لوانته 14:30


والنسيا - رایو وایکانو 19:30


رئال مادريد - اسپانیول 21:30


بارسلونا - اتلتیکو مادرید 23:30


دوشنبه بیست و هفتم اذر ماه

لاكرونيا - وایادولید 22:30  


سه شنبه بیست و هشتم اذر ماه


سلتاويگو -بتیس 00:00

کا


as
http://img.kiosko.net/2012/12/13/es/as.200.jpg
کریستیانو جلوی ویرانی را گرفت
گلش در دقیقه 85 ، به رئالی ها برای بازی برگشت امید داد
بازی خوب سلتا که رئال را به هم ریخت
مورینیو :" واران مصدوم از بعضی ها خیلی بهتر بازی کرد "

marca
http://img.kiosko.net/2012/12/13/es/marca.200.jpg
زنده نگه داشت
سلتا یک رئال مادرید محو و بدون فکر را خنثی کرد
ماریو برمخو و بوستوس رئال را با گلهایشان به هم ریختند
کریستیانو در دقیقه 86 با گلش بازی را نگه داشت ، گلی کلیدی برای بازی برگشت
مورینیو به سیم آخر زد و از خودش هم با انتقاد از یک بازیکن نامشخص انتقاد کرد :" بله ، بهتر بود که به موراتا بازی می دادم تا بازیکنی که سرد بود و انگار نمی خواست بازی کن

خود بارسایی ها میدونم بهترین بازیکن جهان کیه!

اطلاعات جدیدی رو شدند که نشان می دهند که گادفری چیتالو در زامبیا درخشش خاصی داشته است . مهاجم سابق تیم ملی زامبیا که در یک حادثه تراژیک هواپیمایی فوت شد ، در سال 1972 با تیم ملی زامبیا 107 گل به ثمر رسانده بود . 
حالا جری موچیمبا ، رئیس فدراسیون زامبیا این مدارک و اسناد جدید را تحویل فیفا داده تا بدین ترتیب فیفا جایگاه چیتالو را به عنوان رکورد دار تاریخ تثبیت کند .
با این که برخی منابع مدعی بودند که همه گلهای چیتالو در بازیهای رسمی نبوده اما آمار نشان می دهند که اگر گلهایش در بازیهای دوستانه ملی را کم کنیم ، باز هم او توانسته که در 57 بازی 102 گل بزند . بدین ترتیب او آماری بهتر از گرد مولر در همان سال و مسی در سال جاری داشته است . بازیکن آرژانتینی اگر می خواهد به چیتالو برسد باید در دو بازی آتی 14 گل بزند . زیکو نیز که گفته می شد در فلامنگو 89 گل زده ، همچنان با بازیکن آفریقایی فاصله زیادی دارد .
سایت " زامبین فوتبال " گزارش کاملی از تمامی گلهای چیتالو را رو کرده و نوشته است که این مهاجم آن سال 60 بازی داشته که 50 تایش در تیم "واریورز " بوده که در بازیهای رسمی برایشان 95 گل زده است . در 7 بازی برای زامبیا نیز 4 گل زده است : دو تا در بازیهای دوستانه و دو تا در بازیهای راهیابی به جام جهانی آلمان در سال 1974 . او دو بازی هم در تیم میدلندز داشته که در این تیم 3 گل زده است .



Celta Vigo - Real Madrid

>>> Jsc Sport +2 <<<

| Goals |

...

| Highlights |

First Half



Secound Half




|Full Match |

First Half



Secound Half

باز هم رئال مادرید در بازی های خارج از خانه ی خود کار آسانی نداشت و شکست تلخی را پذیرفت.

در نیمه ی اول این دیدار مورینیو با چیدن یک خط دفاعی عجیب یعنی استفاده از آربلوا و واران در پست های غیر تخصصی باعث شد تیم سلتا از گوشه ها به دروازه ی رئال فشار بیاورد و بازیکنان سلتا با ارسال های زمینی و هوایی خود  چندین بار دروازه ی رئال را تهدید کنند. رئال هم موقعیت چندانی روی دروازه ی حریف نداشت و شاید ممتهرین اتفاق این نیمه مصدومیت بنزما و به بازی آمدند کایخون بود. نبود یک مهاجم نوک تخصصی در تیم تا آخر بازی به چشم می آمد که موراتا میتوانست این خلاء را پر کند اما مورینیو در یک اقدام عجیب در حالی تیم فقط بنزما را به عنوان مهاجم نوک تخصصی داشت موراتا را از لیست خط زد.

در نیمه ی دوم مورینیو سعی کرد با به بازی آوردن اوزیل به جای دی ماریای کم فروغ موتور تیم را روشن کند اما اوزیل هم در حد و اندازه های خودa نبود تا بازیکنان سلتا در یک شرایط مشکوک به افساید از روی ارسال از جناحین به گل اول خوب برسند. پس از گل مورینیو کاکا را وارد بازی کرد تا او جانشین اسین شود. پس از ورود کاکا و با درخشش کاکا فشار رئال روی دروازه ی سلتا بیشتر شد اما رونالدو که نیمه ی اول بسیار ضعیف بود ، بد شانس بود که شوت هایش منجر به گل نشدند. حملات رئال ادامه داشت و کایخون در یک صحنه ی مشکوک که به نظر پنالتی میرسد در محوطه ی سلتا سرنگون شد وای داور اعتقادی به پنالتی نداشت. اما در ادامه این سلتا بود که روی اشتباه په په و با یک شوت تماشایی موفق به گلزنی شد تا شرایط برای رئال بحرانی تر شود. در حالی که رئال ها نا امیدانه بازی را دنبال میکردند رونالدویی که در 30 دقیقه ی آخر بسیار بهتر شده بود با یک ضربه ی تک ضرب روی ارسال ژابی موفق شد اختلاف را به حد اقل برساند. دقایقی بعد رونالدو در یک شرایط تک به تک با دروازبان قرار گرفت اما داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد تا بازی با همین نتیجه به اتمام برسد و رئال امیدوار به بازی برگشت. کاکا باز هم با درخشش خود نشان داد استحقاق بیشتر بازی کردن را دارد. واران هم با وجود اینکه در پست غیر تخصصی بازی میکرد نسبتا خوب بود. آدان هم روی 2 گل به خصوص گل دوم نمیتوانست کاری انجام دهد و در مجموع بازی خوبی از خود ارائه داد.اوزیل هم آن بازیکن همیشگی نبود به خصوص روی ضربات ایستگاهی. اربلوا هم در حملات بسیار ضعیف بود و شب کابوس واری را سپری کرد.

شاید از نکات جالب این بازی بتوان به مهاجم نوک شدند واران و دفاع راست شدند کایخون در دقایق آخر اشاره کرد و به نحوی مورینیو با بازی ندادن به ناچو ، اشتباهات بازی در آلمان مقابل درتمند را تکرار کرد .

 

 

خوزه مورنیو 20 بازیکن را برای دیدار با سلتا دعوت کرد.

مربی پرتغالی 20 بازیکن رئال را برای دیدار در در مقابل سلتا از رقابت های کوپا دل ری اسپانیا فراخواند این دیدار فرداشب در ورزشگاه بالایدوس برگزار خواهد شد.

لیست 20 نفره رئال برای دیدار با سلتا:

دروازه بان ها: کاسیاس ، آدان و خسوس
مدافعان: وارانه ، په په ، راموس ، کاروالیو ، اربلوا و ناچو
هافبک ها: خدیرا ، کاکا ، اوزیل ، آلونسو ، اسین ، مودریچ
، دی ماریا و کایخون
مهاجمان: کریستیانو رونالدو ، بنزما و موراتا

 

سانه های اسپانیائی معتقدند فلورنیتنو پرز در نظر دارد برای نگه داشتن رونالدو، ستاره تیمش،‌ قرارداد وی را تا سال 2015  تمدید کنند. اما رونالدو از ابتدای فصل در ابراز نارضایتی اش در باشگاه کوتاهی نکرده و به طور مداوم نیز به آن تاکید می کند.

باشگاه خبرنگاران_ازآنجائیکه در انتهای فصل پنجره نقل و انتقالات باز است پرز از اینکه، رونالدو و مورینیو را با هم از دست بدهد بسیار وحشت دارد و این می تواند برای برنامه های مدیریتی اش بسیار مخرب باشد.

 اگر تلاش های باشگاه برای بهبود روابط با رونالدو بی نتیجه بماند پاری سن ژرمن، آنژی و منچستر یونایتد در صف انتظار  برای جذب این ستاره ی پرتغالی قرار گرفته اند.

رئال مادرید توانست که در یک نبرد سخت در استادیوم خوزه زوریا به یک پیروزی شیرین در مقابل تیم یوکیچ دست پیدا کند و موقتا فاصله اش با بارسا به هشت برسد .

 

این مسعود اوزیل بود که یک بار دیگر مورینیو را از ویران شدن نجات داد و با زدن دو گل درخشان روی خلاقیت های فردی خود ، سه امتیاز ارزشمند را نصیب تیم مورینیو کرد .
در شبی که باز هم داوری علیه رئال بود و گل سالم راموس به عجیب ترین شکل ممکن آفساید اعلام شد ، تیم مورینیو سربلند از زمین بیرون آمد .
بازی در حالی اغاز شد که حضور ناچو و کایخون باعث شده بود که اصالت رئال مادرید بیش از هر زمان دیگری باشد . رئال بازی را مسلبط هم شروع کرد اما روی یک کرنر و اشتباه بزرگ خدیرا در مهار یار حریفش ، بازیکن وایادولید در سمت چپ دروازه رئال صاحب توپ شد و توپ را در چند متری دروازه به مانوچو داد تا این بازیکن آنگولایی در شبی که دوستش کریستیانو نتوانست گل بزند ، با فرصت طلبی گلزنی کند .
اما خیلی زود کایخون با سختکوشی خاصش توانست که عامل جبران این گل شود . او با پرسی که به خط دفاع وایادولید وارد ساخت ، باعث شد که توپ را لو بدهند و او با پاسی خوب ، در موقعیت دروازه خالی توپ را به بنزما رساند تا کریم نتیجه را به تساوی بکشاند .
اما دیری نپائید که مانوچو از اشتباه راموس استفاده کرد و باز هم روی ضربه کرنر ، بالاتر از کاپیتان دوم رئال ، با ضربه سر گل دوم تیمش را زد .
پس از این گل ، کریستیانو در شبی که فروغش کمتر از همیشه بود و با وجود جنگندگی نتوانست کاری از پیش ببرد ، یک شوت خوب روانه دروازه حریف کرد که دنی هرناندز آن را مهار کرد .
اما در حالی که به نظر می رسید که رئال با شکست به رختکن می رود و با توجه به دفاع چند لایه وایادولید امیدها برای بازگرداندن نتیجه در نیمه دوم بالا نیست ، این اوزیل بود که روی یک حرکت انفرادی عالی گلزنی کرد . او پس از جا گذاشتن چند بازیکن حریف ، با کریم یک - دو کرد که بازیکن فرانسوی با پشت پا مسعود را با هرناندز تک به تک کرد و اوزیل نیز گلی را زد که تا حدودی خیال مورینیو را برای نیمه دوم راحت تر کرد .
در نیمه دوم ، دی ماریا به جای ناچو به زمین آمد هر چند که اگر به شایسته سالاری در نیمه اول بود ، ناچو بسیار مفید تر و مثبت تر از آربلوایی بازی کرده بود که نیمه اول چندانی نداشت . هر چند که خود آربلوا هم بیست دقیقه بعد جایش را به مودریچ داد .
رئال مادرید که کاملا هجومی تر شده بود ، یک گل سالم توسط راموس زد که به شکلی عجیب توسط داور مردود اعلام شد و چندین و چند موقعیت خوب هم داشت اما بالاخره این اوزیل بود که روی یک ضربه آزاد توپ را به طاق دروازه دنی هرناندز فرستاد و نشان داد که در کاشته های سمت خودش بهترین گزینه ممکن می تواند باشد .
پس از این گل ، رئال مادرید با ورود واران توانست که بازی را کنترل کند و سه امتیاز کلیدی را از آن خود کند .
عملکرد کایخون چه در پست هافبک راست و چه در پست دفاع چپ ، سختکوشانه و تحسین بر انگیز بود و در کنار اوزیل یکی از بهترین های میدان بود .

 

[ یکشنبه 19 آذر1391 ] [ ] [ ارین ]
مسعود اوزیل ، ستاره بازی با وایادولید که دو گل کلیدی و زیبا به ثمر رساند گفت :" خوشحالم ، به خاطر بازی خودم و بیش از آن به خاطر پیروزی که در یک زمین مشکل کسب کردیم . مهم سه امتیاز بود که به آن رسیدیم . هنوز خیلی از لالیگا مانده است . "

وی افزود :" از نظر بدنی حس خوبی دارم و از واکنش تیم خرسند هستم . گلی که از روی کاشته زدم خیلی خوب بود . برای زدن این ضربات اعتماد به نفس پیدا کردم . "

 

[ یکشنبه 19 آذر1391 ] [ ] [ ارین ]
سرجیو راموس در مورد قضاوت پرز مونترو در زوریا گفت :" گلم سالم بود . عصبی شدم چرا که با این که سه امتیاز را گرفتیم ، اما اگر نمی بردیم حالا باید چیز دیگری می گفتم . این اولین باری نیست که به ما صدمه زده می شود .

شاید زمانش رسیده باشد که اشتباهات به سود ما باشند . می دانیم فاصله زیادی با بارسا داریم و دیگر جایی برای امتیاز دادن نیست . دوست نداریم که اشتباهات داوری سد راهمان شوند . " 

وی در مورد اشتباهات دفاعی گفت :" اشتباهات روی ضربات ازاد جبران ناپذیر است . باید بهتر شویم و روی ضربات آزاد بهتر باشیم . روی نیمه اول اشتباهاتمان زیاد بود که باید آن را تصحیح کنیم . "
راموس در ادامه گفت :" تلاش می کنیم تا پیشرفت کنیم . هنوز خیلی مانده است . باید بهتر بازی کنیم و مادریدیستاها به تیمشان افتخار می کنند . "

 

 


Real Valladolid 2-3 Real Madrid

>>> Jsc Sport +3 | Arabic <<<

| Full Match |

First Half



secound Half




>>> Jsc Sport HD +2 | English <<<

| HD Goals |

Manucho Goncalvez 7'



Karim Benzema 12'



Manucho Goncalves 22



Mesut Ozil 45'




Mesut Ozil 71'



| Full HD Goals |

Karim Benzema 12'



Mesut Ozil 45'



Mesut Ozil 71'



>>> Canal + Sport HD | English <<<

| HD Goals |

Karim Benzema 12'



Mesut Ozil 45'



Mesut Ozil 71'




>>> Sky Sport HD | English <<<

| Highlights |

First Half

+
Secound Half




| Full Match |

First Half



Secound Half

 

Real Madrid Is My Life . . ♥                               a


Real Madrid ♥' More Than Just a club! a

It's Not A Matter Of Life Or Death
...
It's Much More Than That

No Life Without [ Real Madrid


نظر یادتون نره !!!!!

کریستیانو با گلی که مقابل آژِاکس زد توانست که در کنار بوراک ییلمار ، بازیکن گالاتاسرای تبدیل به آقای گل چمپیونزلیگ شود .

این دو بازیکن در هفته آخر مرحله گروهی چمپیونزلیگ گلزنی کردند تا بالاتر از مسی و اوساریوی پنج گله ، تا ماه فوریه با رکورد شش گل ، آقای گل چمپیونزلیگ باشند .

دور بعدی مسابقات در اواخر ماه بهمن برگزار می شود که تا آن موقع رونالدو می تواند عنوان آقای گلی را در اختیار داشته باشد .

 

 

جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر هستند :

6 گل : کریس رونالدو از رئال مادرید و بوراک ییلماز از گالاتاسرای

5 گل : آلن از براگا ، لیونل مسی از بارسلونا ، اسکار از چلسی ،

4 گل : کاستاس میتروغلو از المپیاکو ، ژوناس و روبرتو سولدادو از والنسیا ، ویلیان از شاختار دونیتسک ، روبرت لواندوفسکی از بوروسیا دورتموند و کلاس یان هونتلار از شالکه

همچنین برترین گلزنان لیگ اروپا قبل از آغاز دیدارهای هفته ششم دور گروهی به شرح زیر است :

6 گل : ادینسون کاوانی از ناپولی

5 گل : رائول بوبادیا از یانگ بویز سوئیس

 

 

این بار گوش تا گوش لبخند زد . کریستیانو در مراسمی که در تالار ال پاردو برگزار شد ، حس می کرد که مورد احترام و دوست داشتنی است . کریستیانو رفته بود که جایزه ملی ورزش 2011 را دریافت کند . بازیکن پرتغالی جایزه بهترین ورزشکار لاتین را دریافت کرد . مجری مراسم گفت که این جایزه را به خاطر " روحیه ورزشی " به او اهدا کرد .

استقبال از او و تشریفاتی که برایش تدارک دیده شده بود ، مثل خانواده سلطنتی بود . در ساعت هفت و هفت دقیقه نوبت او شد . شماره 7 رئال و تیم ملی پرتغال ، یک کت و شلوار مشکی به تن کرده بود . او دست راست ملکه سوفیا را فشرد که لبخندی می زد که کاملا نشان دهنده احوالش بود . وی به وبسایت رئال گفت :" این جایزه را به هواداران رئال تقدیم می کنم . دریافت این جایزه از دست ملکه برای من افتخار آمیز بود . از هم تیمی هایم در باشگاه ممنونم . بدون انها به این جا نمی رسم . "

کریستیانو به همراه وکیلش ، خورخه مندس و مشاور مطبوعاتی خود در این مراسم حاضر شده بود که برای دریافت جایزه ای که مسی در سال 2008 ، آگوئرو در سال 2009 و کاسیاس در سال 2010 دریافت کرده فود ، سپاسگزاری کرد .
کریستیانو در مورد شرایط فعلی تیم و خودش با پرنس فیلیپ ، پرنسس لتیزیا ، وزیر آموزش ، فرهنگ و ورزش ، ایگناسیو ورت که افشا کرده رئالی است ، مدیر انجمن عالی ورزش ، میگل کاردینال صحبت کرد . کریستیانو در مورد علت غیبت پادشاه خوان کارلوس پرسید که پرنس فیلیپ توضیح داد که او اخیرا جراحی کرده که موفقیت آمیز بوه است . کریستیانو آرام به نظر می رسید و پس از گلش مقابل آژاکس که بهترین آمارش در یک سال بود و به رکورد 61 گل رسید ، سرحال به نظر می رسید .
در عکس دست جمعی که تمامی برندگان حضور داشتند ، رونالدو خیلی با دی استفانو می پرید و با هم شوخی می کردند . دی استفانو جایزه فرانسیسکو فرناندز اوچوا را به خاطر زندگی ورزشی او دریافت کرد .
کریستیانو همچنین با فلورنتینو پرز خوش و بش کرد که به عنوان مدیر باشگاه به همراه بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال و کارلوس کارباخوسا ، مدیر روابط عمومی باشگاه آمد .

جایزه دیر اما شایسته
تنها نکته منفی جایزه ملی ورزش 2011 این است که این مراسم در حالی در ال پاردو برگزار شد که تقریبا در سال 2013 هستیم . تغییر دولت باعث شد که این برنامه به تعویف بیافتد . مشکل این جاست که در حالی جوایز سال 2011 داده شد که بیشتر مخاطبان المپیک لندن را به یاد دارند و منتظر دیدن مدال آوران اسپانیایی در این مراسم بودند . مثلا کریستیانو در سال 2011 رکورد زارا را شکست و حالا خیلی از آن زمان گذشته است .

"رای ها توپ طلا داده شده است . همه چیز تمام است . وقتی که یک باند فوتبالی ایجاد می شود مشخص است که چه کسی آن را می برد . " مورینیو با این حرفها به انتقاد از حمایت رسانه ها از مسی پرداخت و به زعم مربی پرتغالی ، تردیدی وجود ندارد که 17 مهر بازیکن آرژانتینی این جایزه را برای چهارمین سال پیاپی از آن خود می کند . اما این باعث نمی شود که کریستیانو امیدش را از دست بدهد . او امسال لالیگا و سوپرکاپ را برده ، 61 گل به ثمر رسانده و به نیمه نهایی یورو رسیده و به همین خاطر شایستگی های زیادی برای خود قائل است .

 


امسال این مهاجم تا کنون سه جایزه گرفته است . آخرین جایزه ملی ورزش به عنوان بهترین ورزشکار لاتین بود . چهارشنبه این جایزه را از دست ملکه سوفیا گرفت . اما قبلش هم جایزه بهترین بازیکن سال را از سایت گل گرفته بود و مسی را به عنوان بهترین بازیکن فصل 12-2011 شکسته بود . به خبر از آن جایزه انجمن خبرنگاران ورزشی پرتغال را به عنوان بهترین ورزشکار پرتغالی در خارج را از آن خود کرده بود . کریستیانو در حال حاضر در جمع 15 مهاجمی قرار دارد که شانس حضور در تیم برتر سال 2012 جهان را دارد . وی همچنین در تیم برتر یورو 2012 هم قرار گرفته بود .

استارت کریستیانو رونالدو در شنبه گذشته لایق بررسی است . دوندگی فوق العاده او از محوطه جریمه خودی به محوطه جریمه اتلتیکو که در نهایت شوتش به تیرک خورد . حرکتی که با واکنش های بسیاری مواجه بود .


اگر ساعت خود را از زمان شروع استارت کریستیانو نگاه کنیم ، می بینیم که او پس از ده ثانیه توانسته به محوطه جریمه کورتوا برسد . طول استادیوم برنابئو 105 متر است . اگر مبدا را خط دروازه کاسیاس ببینیم ، می شود حدس زد که کریستیانو تقریبا در متر "7" شروع کرده است . وقتی تایمر 10 را نشان می دهد ، رونالدو در فاصله سه متری محوطه جریمه حریف است (که 16.5 متر دارد) . کل مسافتی که پیمود 92 متر است .

یعنی رونالدو در 10 ثانیه ، 85 متر را طی کرد که تازه باید این را هم در نظر گرفت که او از راست شروع کرد و به چپ رسید و این باعث می شود که نزدیک به دو متر اضافه شود یعنی 87 متر طی کرده است .
او 87 متر را در 10 ثانیه پیمود . اگر 13 متر دیگر را بخواهیم حساب کنیم و گمانه زنی کنیم ، چه عددی حاصل می شود ؟ با قرض و تقسیم عدد 1.30 به دست می آید . یعنی رونالدو 100 متر را در 11.30 ثانیه می پیماید . البته باید 0.15 را به عنوان میانگین زمان ضربه برای شوتزنی استفاده کرد .
طبیعتا این دویدن را نمی توان با دوندگان سرعت مقایسه کرد چرا که آنخل داوید رودریگز ، بهترین دونده اسپانیا 100 متر را در 10.14 ثانیه می دود . البته این را هم باید در نظر گرفت که زمین فوتبال با زمین دو خیلی فرق دارد و کفش ها و شرایط هم خیلی متفاوت هستند .






پیش نمایش دیدار رئال مادرید - آژاکس || بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا ||

سه شنبه 91/09/14::ساعت 22:15
استادیوم سانتیاگو برنابئو



چشمک فرانک دی بوئر به لیگ اروپا






ترکیب احتمالی دو تیم

REAL MADRID

Casillas
Ramos, Varane, Pepe, Coentrao
Modric, Khedira
Callejon, Kaka, Ronaldo
Benzema



AJAX

Vermeer
Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind
Poulsen,Enoh,
Eriksen
De Jong,Boerrigter
Hoesen



نگاهی به مصدومان و غایبین دو تیم


رئال مادرید : مارسلو ( شکستگی پا ) - هیگوائین ( همسترینگ ) دوراز دسترس اند

آژاکس : رایان بابل ( در رفتگی شانه ) حضور ندارد


ایا میدانید ؟!


- اژاکس در 12بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بار در مقابل منچستر یونایتد در ماه فوریه تن به شکست داده است

- اژاکس در سه دوره قبل لیگ قهرمانان اروپا در مرحله گروهی حذف شده است

- رئال مادرید در دودوره گذشته لیگ قهرمانان اروپا در خانه ازاکس پیروز شده است

- رئال مادرید در برابر این تیم 9 برد 3 تساوی و 4شکست در کارنامه دارد

- رئال مادرید به جز تساوی 2-2 برابر دورتموند 7 بازی اخیر خود را در لیگ قهرمانان در خانه برده است


5 بازی اخیر دو تیم


لیگ قهرمانان اروپا | 7 دسامبر 2011 | ازاکس 0 - 3 رئال مادرید

لیگ قهرمانان اروپا | 27 سپتامبر 2011 | رئال مادرید 3 - 0 ازاکس

لیگ قهرمانان اروپا | 23 نوامبر 2010 | اژاکس 0 - 4 رئال مادرید

لیگ قهرمانان اروپا | 15سپتامبر 2010 | رئال مادرید 2 - 0 آژاکس


ستاره های احتمالی دو دیدار



رئال مادرید : کریستیانو رونالدو



رونالدو قطعا در این بازی بدنبال افزایش رکورد گلزنی این فصل خود در لیگ قهرمانان خواهد بود نامزد توپ طلا سال 2012 بدنبال ان است تا با درخشش در لیگ قهرمانان از رقیبان خود پیشی بگیرد

آژاکس : کریستین اریکسون



در بعضی از محافل ورزشی از او به عنوان البرت اینیستا اینده یاد میشود و پیشرفت او نیز نسبت به دوسال گذشته بسیار افزایش چشمگیری داشته است و در اینده او خودرا در کنار بهترین های جهان قرار خواهد داد این بازیساز 20ساله بسیار خلاق و با مهارت بالا میتواند تیم را به جلو براند و مهاجمان را در شرایط گلزنی قرار دهد



نتیجه احتمالی :

رئال مادرید 2 - 0 آژاکس


آژاکس امیدوار است با گرفتن نتیچه در برابر رئال مادریدی که پیش از این بازی صعودش تضمین شده است به لیگ اروپا برسد اما از طرفی خوزه مورینیو که بدلیل نتایج ضعیف اخیر زیر فشار انتقادات قرار گرفته است بدنبال دومین پیروزی در این هفته و به فراموشی س شدن گذشته است


as
http://img.kiosko.net/2012/12/02/es/as.200.jpg
کریستیانو ، اتلتیکو را ذوب کرد
بوتراگوئنو :" مورینیو می تواند هر کاری بخواهد انجام دهد ، مادریدیسموها با او هستند "
سیمئونه :" از نظر هجومی خوب نبودیم پس باختیم "
درخشش بازیکن پرتغالی که یک کاشته را گل کرد ، یک پاس گل داد و دو بار توپش به تیر خورد

marca
http://img.kiosko.net/2012/12/02/es/marca.200.jpg
کریستیانوی واقعی
شوی مورینیو / یک دقیقه و نیم در یک برنابرئوی خالی حاضر شد
3000 نفر او را تشویق کردند هر چند که صدای سوت هم شنیده شد
کریستیانو با یک گل ، یک پاس گل ، دو تیرک و دو موقعیت کورتوا نجات داد ، اتلتیکو را خنثی کرد
توپگیری فوق العاده ایکر در زمان 0-0
دربی تبدیل به یک بازی درگیرانه و خشن شد

کمک مربی اتلتیکو ، در نیمه اول دربی سعی کرد که با کادر فنی رئال درگیر شود و حرکات ناخوشایندی را انجام می داد .

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2012/12/01/primera/1354400065_433775_1354401052_noticia_normal.jpg



Real Madrid 2 - 0 Atletico Madrid

>>> JSC Sport HD2 | English <<<

| Goals HD |

Cristiano Roanldo 16'



Mesut Ozil 66'




>>> Sky Sport HD | English <<<

| Highlights |

First Half |
Secound Half




| Full Match |

First Half



Secound Half



| Full Match کیفیت معمولی |

First Half



Secound Half

سرجیو راموس پس از پیروزی در دربی مادرید در مصاحبه با رئال ماردی دتی وی به تمجید از کریستیانو و اوزیل پرداخت . بررسی :" کمی طول کشید تا بازی را به دست بگیریم . تیم قوای تهاجمی خود را حفظ کرد و در نیمه دوم موقعیت های بیشتری داشتیم . این پایان فوتبال خوب ما بود که حالا ما را متحد کرد . این همان ترکیب بتیس بود و خوب است که ببینیم هواداران با ما آشتی کرده اند . اگر این گونه باشد ، شکست دادن رئال مشکل می شود . " اتلتیکو :" نمی توان در گذشته زندگی کرد . باید هر لحظه خودت را اثبات کنی و وقتی پای دربی در میان باشد اتفاقاتی که در گذشته افتاده بی خاصیبت هستند . ما سعی کردیم که به امتیاز گرفتن و پیروزی ادامه دهیم . دیگر جای شکست نداریم . " کریستیانو :" در مورد رونالدو و کاشته هایش حرفهای زیادی زده شده بود . خوشحال شدیم که دوباره گل زد . برای من عجیب نبود ، دیده بودیم در تمرینات چنین کاشته هایی می زند . " اوزیل :" من بیشترین دوستی را با او دارم و می دانم پاس گل دادن را بیشتر دوست دارد . به هر صورت یک بازیکن درجه یک است که می تواند تفاوت ایجاد کند . "

امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال پس از پیروزی در دربی گفت :" مربی می تواند هر کار که بخواهد انجام دهند . مادریدیسموها با او هستند . البته بازی مهم تر از هر چیزی است و تیم واکنش خوبی داشت ، هر چند که اتلتیکو هم نشان داد که چرا در این رتبه است . " وی افزود :" گل دوم به ما آرامش داد . کریستیانو عالی بازی کرد . او خوب واکنش داشت و یک گل خوب زد و یک پاس گل به اوزیل داد . البته بدشانسی هم آورد . به خوبی بازی را کنترل کردیم و یکی از بهترین بازیهایمان بود . پس از یک هفته سخت هوادارانمان خوشحال شدند . " شماره 7 اسطوره ای رئال ادامه داد :" کاشته خیلی زیبا بود . در چنین فواصلی زیباست که این ضربات گل شود چرا که جا برای اوج گیری توپ وجود دارد . او توپ را به گوشه فرستاد . گل خیلی مهمی برای ما بود چرا که بازی را بازی کرد . همچنان فاصله مان با بارسا یازده می ماند اما امروز خیلی مهم بود چرا که به بتیس باخته بودیم . این تیم پتالنسیل بالایی دارد و باید خوشبین بود . "

رئال مادرید با غلبه بر اتلتیکو ، نشان داد که نمی خواهد از جنگ لالیگا عقب بکشد و می خواهد تا آخرین نفس به نبرد ادامه دهد . اتلتیکو اثبات کرد که برای هر تیمی لات باشد ، مقابل رئال چیزی جز " شکلات " نیست . تیم سیمئونه با این که در جدول لالیگا هشت امتیاز از رئال پیش بود ، اما باز هم هیچ حرفی برای گفتن نداشت و چیزی جز شکست نصیبش نشد . تیم سیمئونه در این بازی هر حربه ای که می توانست را رو کرد . از کتک زدن بازیکنان رئال توسط دیگو کاستا گرفته تا تئاتر بازی کردن فالکائو اما باز هم به دنیا ثابت شد که دربی مادرید همیشه و همیشه فقط یک برنده خواهد داشت و چولو نیز نمی تواند که تیمش را از بحران نجات دهد . گل عالی کریستیانو در نیمه اول باعث شد که اتلتیکویی ها عصبی تر از همیشه شوند و سعی کنند که با جنگ روانی بازی را عوض کنند اما این حرکاتشان نتیجه ای در بر نداشت چرا که رئال مادرید با تجربه تر بود و با مهار عناصر هجومی حریف نظیر فالکائو توانست که نیمه اول را با برد به رختکن برود . در نیمه دوم اما رئال مادرید کار را مسلط تر آغاز کرد . بنزما و اوزیل بهتر بازی می کردند و بیرون رفتن دی ماریایی که باز هم مثل بازیهای اخیر سوهان روح هواداران بود ، باعث شد که بازی رئال شناور تر و روان تر شود و به جز گل اوزیل ، تیرک اتلتیکو دو بار به کمک کورتوا بیاید و مانع از هت تریک رونالدو و چهار گله شدن اتلتیکو شود . به هر صورت ، رئال مادرید توانست که در این بازی یک پیروزی حیثیتی مهم را کسب کند تا هم برای بازیهای آتی روحیه بگیرد و هم حواشی اخیر را به دست فراموشی بسپرد . نحوه به ثمر رسیدن گلها : 1-0 : کریستیانو از روی ضربه کاشته ، با ضربه ای دقیقه و محکم توپ را به کنج دروازه کورتوا فرستاد ، توپی که غیر قابل مهار به نظر می رسید . 2-0 : رونالدو پشت محوطه جریمه اتلتیکو به خوبی اوزیل را دید . بازیکن آلمانی در موقعیتی تقریبا تک به تک صاحب توپ شد ، توپ را بلند کرد و با ضربه ای چکشی توپ را از میان پاهای کورتوا وارد دروازه اتلتیکو کرد . لحظات حساس بازی : دقیقه 13 : دیگو کاستا توپ را از جناح چپ رئال فرستاد ، فالکائو ضربه آرامی به توپ زد اما این کاسیاس بود که توپ را به خوبی به کرنر فرستاد و نگذاشت که دروازه تیمش باز شود. دقیقه 36 : شوت محکم کریستیانو از وسط زمین با واکنش خوب کورتوا همراه شد تا دروازه تیمش باز نشود . دقیقه 42 : سانتر بنزما از جناح راست نزدیک بود که به اوزیل برسد که کورتوا دفع خوبی روی این صحنه داشت . دقیقه 54 : کریستیانو ، اوزیل و بنزما همکاری خوبی با هم داشتند اما بازیکن پرتغالی شوت آخرش را نتوانست به ثمر بنشاند . دقیقه 71 : شوت محکم کایخون از جناح راست را کورتوا به خوبی مهار کرد . دقیقه 75 : کاشته دقیقه کریستیانو از روی خط محوطه جریمه اتلتیکو به تیرک افقی دروازه کورتوا خورد . دقیقه 78 : پاس دقیق اوزیل در محوطه شش قدم اتلتیکو به کریستیانو رسید که ضربه ستاره پرتغالی برای دومین بار به تیرک برخورد کرد .

کاربران مارکا مسوت اوزیل را به لوکا مودریچ ترجیح می دهند و احتمالا وی جایگزین مودریچ در ترکیب رئال مادرید در در بی خواهد بود مارسلو کماکان به دلیل شکستگی پایش دور از میادین است و رئال مادرید با کاسیاس ، آربلوا ، په په، سرخیو راموس ، کونترائو ، ژابی آلونسو، خدیرا ، دی ماریا، اوزیل، کریستیانو و بنزما به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت

روزنامه انگلیسی سان مدعی شد خوزه مورینیو در پایان این فصل به لیگ جزیره بازخواهد گشت شیخ منصور مدیر ورزشی تیم با خوزه مندس در پرتغال مذاکراتی را در این باره داشتند. مورینیو گزینه مناسبی برای هدایت تیم منچستری است حالا که مانچینی با نتایج ضعیف از لیگ قهرمانان حذف شد شیخ های منچستر! تصمیم گرفتند تا مورینیو را به لیگ جزیره بازگردانند مورینیو همیشه اعتراف کرده است که در اینده روزی برای مربیگری به لیگ انگلستان باز خواهد گشت. پی اس جی نیز از دیگر تیم هایی است که خواهان اقای خاص است و پشنهادهای هنگفتی ام برای این امر ارائه کرده است اما در نهایت همه چیز به تصمیم مورینیو و فلورنتینو پرز بستگی دارد که بعید به نظر می رسد که مورینیو حداقل ۴ فصل در رئال مادرید نماند.

به نقل از سایت رسمی رئال مادرید,رونالدو از حمایت و رای تمام کسانی که باعث شدند تا او یکی از سه نامزد کسب توپ طلای ۲۰۱۲ تشکر کرد و معتقد است که قرار گرفتنش در جمع فینالیست های توپ طلای ۲۰۱۲ یک افتخار است. رونالدو گفت:” این یک افتخار است و من افتخار می کنم که در لیست فینالیست های توپ طلای ۲۰۱۲ حضور دارم نتیجه خوب کار کردن و کمک هم تیمی هایم است” پس از ان کریس رونالدو به تمجدید از مربی پرتغالی پرداخت و گفت:”از مربی,خوزه مورینیو تشکر می کنم,در انتخابم به عنوان بهترین مربی سال پس از کسب لالیگا و سوپر کاپ و در نهایت فتح سه گانه سال ۲۰۱۲ هنوز برای رئال تمام نشده است و برای کسب بهترین ها تلاش خواهیم کرد بنابرین امیدواریم در بازی بعدی با ارائه یک بازی خوب, شادی را دوباره به نزد هوادارن بازگردانیم ”

سازمان لیگ اسپانیا برنامه بازیهای هفته 15 لالیگا را اعلام کرد . این بازی یکی از آخرین بازیهای سال جاری میلادی خواهد بود .
رئال مادرید روز شنبه 18 آذر ساعت 22:30 در زوریا به مصاف وایادولید خواهد رفت . پس از سه هفته بازی در ساعت 00:30 ، رئال کمی زودتر به میدان می رود . روز یکشنبه 19 آذر نیز کاستیا در والدبباس در ساعت 21:30 میزبان راسینگ سانتاندر خواهد بود.


مسعود اوزیل پس از آن که در آغاز فصل زیر تیغ انتقادات بود ، آرام آرام به بهترین فرمش رسید و مقابل اتلتیک نیز با این که ندرخشید اما یکی از اثرگذار ترین بازیکنان میدان بود .
او عملکرد درخشانی نداشت اما در این بازی هم گل زد و هم پاس گل داد . گل راموس روی ارسال دقیق او به ثمر رسید و گل چهارم بازی هم روی پاس بنزما در موقعیت دروازه خالی به ثمر رساند .
به نظر می رسد که اوزیل کم کم دارد خودش را پیدا می کند . طبیعی است که نتواند در هر بازی ستاره باشد اما این که در شبی که ستاره نیست باز هم اثرگذار باشد ، نشان دهنده عظمت اوست .

سر الکس فرگوسن پس از شکست به نورویچ احتمال خرید رونالدو را منتفی دانست . وی گفت که دوست دارد او را داشته باشد اما با توجه به قیمتش امکان پذیر نیست .
فرگوسن گفت :" فکر نمی کنم بتوانیم او را بخریم . دوست دارم که کریستیانو را داشته باشیم اما بحث از پول هنگفتی است . قیمت بازیکنی که همیشه آماده است ، مصدوم نمی شود و هیچ بازی را از دست نمی دهد چقدر است ؟"
وی در ادامه گفت :" همیشه می خواست در رئال بازی کند . رویای کودکی او بود و حالا به آن رسیده است . البته نمی توانم بگویم که تا همیشه آن جا می ماند . البته همیشه احتمالاتی هست اما در حال حاضر امکان پذیر نیست . شاید یک تیم روسی بتواند پول خرید او را بپردازد ، اما فکر می کنید به روسیه برود ؟"

بارسلونا هم می خواهد در راه خرید گرت بیل در تابستان آینده با رئال مادرید رقابت کند اما به نظر می رسد که بازنده باشد .
روزنامه میرور گزارش داده که رئال و بارسا به دنبال این بال کناری می خواهند و چندین بار برای خریدن او تلاش کرده اند اما رئال تا حدودی صاحب شانس بیشتری است .
رئالی ها حاضرند که 50 میلیون یورو به تاتنهام بدهند و به این بازیکن سالانه 2.2 میلیون یورو دستمزد بدهند . اما بارسلونا تاکتیکی مشابه خرید فابرگاس را می خواهد اجرا کند و بدین ترتیب دستمزد بیل فقط سالی 1.2 میلیون یورو می شود که رقم اندکی است .


طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس شهر مادرید، این احتمال وجود دارد که کریستیانو رونالدو در پایان رقابت های این فصل لالیگا از رئال مادرید جدا شود و از همین رو، تیم های بزرگ اروپایی برای خرید این ستاره پرتغالی گوش به زنگ شده اند. سه تیم هستند که شانس بیشتری برای جذب کریس دارند: منچستریونایتد، سیتی و پاری سن ژرمن و هریک از این سه تیم ممکن است ستاره پرتغالی را به رختکن تیمشان ببرند.

یونایتد از این رو شانس خوبی برای خرید رونالدو دارد که این بازیکن به خاطر تجربه ای که از حضور در اولدترافورد و همکاری با فرگوسن دارد، شاید نسبت به بازگشت به جمع شیاطین سرخ متمایل باشد. هرچند که یونایتد در مقایسه با دو رقیب دیگرش از نظر اقتصادی، شرایط خوبی ندارد و پتانسیل مالی کمتری دارد. به علاوه سران یونایتد می توانند با بهره گیری از نایک که اسپانسر مالی رونالدو و همچنین باشگاه یونایتد است نیز این ستاره را به سمت خودشان بکشانند و سران کمپانی نایک هم در راستای این خرید کمک های مالی بزرگی به آنها ارائه دهند.

دومین مشتری رونالدو، سیتی، رقیب دیرینه منچستریونایتد است که آگوئرو و سیلوا رانیز در اختیار دارد. سران سیتی دو سال است که همواره برای خرید رونالدو اعلام آمادگی کرده اند . حتی منصور بن زاید آل نهیان، مالک این باشگاه هم اعلام کرده که حاضر است برای جذب رونالدو تا 200 میلیون یورو پول بپردازد.به علاوه در صورتی که گواردیولا به سیتی بپیوندد، شاید اتفاقی جالب توجه رخ دهد؛ مربی سابق بارسلونا، ستاره کنونی رئال را هدایت کند.

مشتری سوم پاری سن ژرمن است.تیمی که قدرت مالی زیادی دارد و شیخ تمیم بن حمد آلثانی هم که از زمان روی کار آمدنش در این باشگاه فرانسوی در سال 2011 تاکنون 257 میلیون یورو برای خرید بازیکنان هزینه کرده، حاضر است برای خرید رونالدو پیشنهادی نجومی ارائه دهد.

جالب اینجاست که روزنامه مادریدی آ.اس اخیرا یک نظرسنجی را روی نسخه دیجیتالش قرار داده و سوال این نظرسنجی این بوده:« آیا دلیل نارضایتی رونالدو را می دانید؟ به نظرتان او حق دارد که از دست سران رئال ناراحت باشد؟»

و نتیجه این نظرسنجی نیز جالب بود؛ 63% از کاربران سایت آ.اس اعلام کردند که موافق گلایه های رونالدو نیستند و البته 37% دیگر معتقدند که دلایل رونالدو برای ناراحت بودن و تصمیم احتمالی اش برای جدایی از رئال را درک می کنند.

کریستیانو رونالدو، هافبک پرتغالی رئال مادرید در مصاحبه با CNN اعتراف کرد که همچنان به سر آلکس فرگوسن به چشم یک " پدر " نگاه می‌کند.

ستاره 27 ساله رئال مادرید که چهارمین فصل خود را در سانتیاگو برنابئو سپری می‌کند، می‌گوید که سر آلکس فرگوسن همچنان مانند پدری برای او است و دوست دارد که هرچه زودتر او را برای بار دیگری ملاقات کند.
رونالدو همچنین‏‌، از بابت سلامتی فرگوسن نیز نگران است و معتقد است که جنب و جوش‌های فرگی و تنبیه‌های او که به فریادهای سشواری مشهور شده، برای قلب وی بسیار ضرر دارد.


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 1369
بازدید کل : 133073
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1