وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

 اکسل ویتسل ، هافبک بنفیکا یکی از اهداف رئال در فصل نقل و انتقالات است اما ممکن است راهی روسیه شود . باشگاه متمول آنژی ماخاچ قلعه حاضر شده سراغ بازیکن بلژیکی بیاید تا همچون منچستر و میلان ، رقیب رئال برای خرید وی شود .
به گفته لایف اسپورتز ، ویتسل یکی از بازیکنانی است که مد نظر رئال مادرید قرار گرفته و به گفته گاس هیدینک هلندی ، در تلاش هستند تا او را بخرند . پول برای آنژی اهمیت چندانی ندارد .

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید توجهی به شایعات در مورد فابیو کوئنت رائو ندارد . اخیرا شایعه شده که این بازین می خواهد به بنفیکا برگردد اما به گفته فیچاجس ، مربی پرتغالی در جلسه ای به این بازیکن گفته که به هیچ وج هراضی به فروشش نیست . مورینیو می خواهد همچنان کوئنت رائو را در ترکیبش داشته باشد .
در روزهای گذشته شایعاتی در مورد کوئنت رائو مطرح شده بود اما مورینوی هیچ توجهی به فروش این بازیکن ندارد و همیشه سعی کرده که هوای وی را داشته باشد .

میلان می خواهد که خرید کاکا را امروز یا فردا در نیویورک نهایی کند . آدریانو گالیانی ، نایب رئیس روسونری ها در نظر دارد که جلسه ای با فلورنتینو پرز داشته باشد تا از حضور رئال در استادیوم یانکی ها در شهر آسمان خراش ها بهره برده و این بازیکن را به خدمت بگیرد .


http://s5.as.com/recorte/20120807dasdaiftb_18/XLCO/Ies/b_CUMBRE_b_Milan_hara.jpg


مرد دست راست برلوسکونی از مدیر رئال خواسته که با هم شام بخورند هر چند که فلورنتینو ساعت 22 به وقت محلی به نیویورک می رسد و بعید است که این جلسه امروز رخ دهد . شواهد حاکی از آن است که این جلسه به پس از بازی با میلان یعنی در بامداد پنجشنبه ، موکول خواهد شد .
البته رئال ب هسادگی کاکا را از دست نمی دهد . حاضر نیست که او را به طور قرضی بفروشد و همچنین به هیچ وجه حاضر نمی شود که در صورت رفتنش به میلان ، بخشی از دستمزدش را بپردازد . فلورنتینو در حدود 30 میلیون از گالیانی خواهد خواست . اگر میلان حاضر شود که چنین رقمی را بپردازد ، این انتقال انجام می شود تا مودریچ هر چه زودتر راهی تیم مورینیو شود .
بحث ها همچنان در مورد رفتن کاکا داغ است اما مورینیو عجله ای ندارد . او به خود بازیکن هم گفته که اگر بماند به ندرت بازی می کند و از عملکردش در پیش فصل هم رضایت نداشته است . کاکا در 150 دقیقه در پیش فصل تقریبا هیچ چیز از خود نشان نداده است .
مورینیو در مورد این بازیکن گفت :" او در بازیها به ما کمک می تواند بکند ، البته نمی توان گفت در همه اش ... "

فصل خوب کریتسیانو رونالدو با جایزه ویژه سایت گل همراه شد . مسئولان این سایت ، این جایزه را تقدیم بازیکن پرتغالی کردند تا بدین ترتیب در پنجمین دوره این جایزه ، کریستیانو برای دومین بار آن را ببرد .


http://s5.as.com/recorte/20120807dasdasftb_21/XLCO/Ies/20120807dasdasftb_21.jpg


کریستیانو در مصاحبه با سایت گل به یادآوری هم تیمی هایش پرداخت و گفت :" افتخاری است که این جایزه به من رسید . اما من بدون کمک هم تیمی هایم به توفیق نمی رسم . "
ستاره پرتغالی که در فصل گذشته 60 گل در 55 بازی زده است ، ادامه داد :" هدفم برای آینده این است که بیشترین تلاشم را برای تیمم انجام دهم تا همه جامها را ببرم . من هدف ویژه ای ندارم چرا که می خواهم هر چه می توانم را ببرم . اما باید با تمام قوایم برای آن تلاش کنم . مطمئنم که با چنین تیمی ، سدها همه کوتاه تر به نظر خواهند رسید . "
پیش از این مسی هم دو بار به این جایزه رسیده بود و وسلی اشنایدر یک بار آن را کسب کرده بود .

صفحه قبل 1 ... 300 301 302 303 304 ... 309 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 909
بازدید کل : 134001
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1