وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

گزارش اسیب دیدگی الکس فرناندز

الکس فرناندز دچار اسیب دیدگی از ناحیه رباط  پای راست شده است.همانطور که کادر پزشکی رئال مادرید اعلام کرده است میزان اسیب دیدگی الکس مشخص نیست.

فرناندز در توییترش نوشت:”از همه به دلیل حمایت ها ممنونم میزان مصدومیت معلوم نیست اما مطمئنم همه چیز به خوبی پیش می رود” موراتا هم بازی سابق وی در کاستیا در توییترش نوشت:”اروز می کنم مصدومیت برادرم چیزی نباشد او بزرگ است”

 اکسل ویتسل ، هافبک بنفیکا یکی از اهداف رئال در فصل نقل و انتقالات است اما ممکن است راهی روسیه شود . باشگاه متمول آنژی ماخاچ قلعه حاضر شده سراغ بازیکن بلژیکی بیاید تا همچون منچستر و میلان ، رقیب رئال برای خرید وی شود .
به گفته لایف اسپورتز ، ویتسل یکی از بازیکنانی است که مد نظر رئال مادرید قرار گرفته و به گفته گاس هیدینک هلندی ، در تلاش هستند تا او را بخرند . پول برای آنژی اهمیت چندانی ندارد .

خوزه مورینیو ، مربی رئال مادرید توجهی به شایعات در مورد فابیو کوئنت رائو ندارد . اخیرا شایعه شده که این بازین می خواهد به بنفیکا برگردد اما به گفته فیچاجس ، مربی پرتغالی در جلسه ای به این بازیکن گفته که به هیچ وج هراضی به فروشش نیست . مورینیو می خواهد همچنان کوئنت رائو را در ترکیبش داشته باشد .
در روزهای گذشته شایعاتی در مورد کوئنت رائو مطرح شده بود اما مورینوی هیچ توجهی به فروش این بازیکن ندارد و همیشه سعی کرده که هوای وی را داشته باشد .

میلان می خواهد که خرید کاکا را امروز یا فردا در نیویورک نهایی کند . آدریانو گالیانی ، نایب رئیس روسونری ها در نظر دارد که جلسه ای با فلورنتینو پرز داشته باشد تا از حضور رئال در استادیوم یانکی ها در شهر آسمان خراش ها بهره برده و این بازیکن را به خدمت بگیرد .


http://s5.as.com/recorte/20120807dasdaiftb_18/XLCO/Ies/b_CUMBRE_b_Milan_hara.jpg


مرد دست راست برلوسکونی از مدیر رئال خواسته که با هم شام بخورند هر چند که فلورنتینو ساعت 22 به وقت محلی به نیویورک می رسد و بعید است که این جلسه امروز رخ دهد . شواهد حاکی از آن است که این جلسه به پس از بازی با میلان یعنی در بامداد پنجشنبه ، موکول خواهد شد .
البته رئال ب هسادگی کاکا را از دست نمی دهد . حاضر نیست که او را به طور قرضی بفروشد و همچنین به هیچ وجه حاضر نمی شود که در صورت رفتنش به میلان ، بخشی از دستمزدش را بپردازد . فلورنتینو در حدود 30 میلیون از گالیانی خواهد خواست . اگر میلان حاضر شود که چنین رقمی را بپردازد ، این انتقال انجام می شود تا مودریچ هر چه زودتر راهی تیم مورینیو شود .
بحث ها همچنان در مورد رفتن کاکا داغ است اما مورینیو عجله ای ندارد . او به خود بازیکن هم گفته که اگر بماند به ندرت بازی می کند و از عملکردش در پیش فصل هم رضایت نداشته است . کاکا در 150 دقیقه در پیش فصل تقریبا هیچ چیز از خود نشان نداده است .
مورینیو در مورد این بازیکن گفت :" او در بازیها به ما کمک می تواند بکند ، البته نمی توان گفت در همه اش ... "

فصل خوب کریتسیانو رونالدو با جایزه ویژه سایت گل همراه شد . مسئولان این سایت ، این جایزه را تقدیم بازیکن پرتغالی کردند تا بدین ترتیب در پنجمین دوره این جایزه ، کریستیانو برای دومین بار آن را ببرد .


http://s5.as.com/recorte/20120807dasdasftb_21/XLCO/Ies/20120807dasdasftb_21.jpg


کریستیانو در مصاحبه با سایت گل به یادآوری هم تیمی هایش پرداخت و گفت :" افتخاری است که این جایزه به من رسید . اما من بدون کمک هم تیمی هایم به توفیق نمی رسم . "
ستاره پرتغالی که در فصل گذشته 60 گل در 55 بازی زده است ، ادامه داد :" هدفم برای آینده این است که بیشترین تلاشم را برای تیمم انجام دهم تا همه جامها را ببرم . من هدف ویژه ای ندارم چرا که می خواهم هر چه می توانم را ببرم . اما باید با تمام قوایم برای آن تلاش کنم . مطمئنم که با چنین تیمی ، سدها همه کوتاه تر به نظر خواهند رسید . "
پیش از این مسی هم دو بار به این جایزه رسیده بود و وسلی اشنایدر یک بار آن را کسب کرده بود .

صفحه قبل 1 ... 299 300 301 302 303 ... 309 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 905
بازدید کل : 133997
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1