وبلاگ هواداران Real Madrid

وبلاگ هواداران Real Madrid
بزرگترین وب رئال مادرید

رئال مادرید با یک پیروزی خوب ، فاصله هشت امتیازی را با بارسلونا حفظ کرد و صعود یک پله ای در جدول لالیگا داشت تا به رده ششم برسد .
رئال مادرید تبدیل به همان تیم پارسالش شد تا تیمهایی که با چهارده نفر (به علاوه سه داور) در زمین حضور می یابند ، با دیدن هیبت تیم مورینیو به لرزه بیافتند .
بالاخره آن رئال مادریدی که انتظار داشتیم برگشت . کریستیانو با هت تریک که البته دو گلش پنالتی بود ، دوباره به روزهای اوجش برگشت و کاکا نیز با ارائه یک بازی خوب ، نوید آینده ای درخشان را داد .
در حالی که در پانزده دقیقه آغازین بازی دست رئال بود ، روی یک ضد حمله ، ریکی واران را جا گذاشت و روی اولین حمله دپور ، اولین گل بازی را زد .
اما در دقیقه 21 روی پنالتی مشخص روی دی ماریا ، این کریستیانو بود که بازی را به تساوی کشاند تا کارناوال گل آغاز شود . پس از آن که آرانزوبیا یک مهار عالی مقابل کریستیانو داشت ، روی پاس عالی مودریچ این دی ماریا بود که به زیبایی گلزنی کرد تا برنابئو هلهله سر دهد .
در حالی که نیمه اول رو به اتمام بود ، دی ماریا یک سانتر دیگر را روی پای راموس ریخت تا آرانزوبیا توپ را برگرداند که کریستیانو با ضربه سر ، گل بعدی را زد تا رئال با خیالی راحت تر به رختکن برود .
رئال مادرید در نیمه دوم هم کنترل بازی را به دست داشت که حضور هیگوائین و کاکا در ترکیب نشان داد که مورینیو می خواهد به ساختار تهاجمی تیمش تنوع ببخشد .
در دقیقه 65 گل چهارم رئال روی ارسال ژابی و ضربه په په روی تیر یک به ثمر رسید تا تنوع گلزنان رئال افزایش یابد . رئال مادرید پس از این صحنه نیازی به فشار آوردن نداشت و با توجه به دو بازی پیش رو در آمستردام آرنا و نیوکمپ ، کار را با آرامش دنبال می کرد که این بار روی ارسال کاکا ، اوالدو هند کرد تا کریستیانو گل پنجم را هم بزند .
به هر صورت رئال با این برد به بهترین شکل روحیه گرفت تا هشدار ها را برای تیمی بفرستد که تاکتیک اصلیش تئاتر و کمک داوران است .



Click Here for Free Traffic!
Click Here for your Free Traffic!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 961
بازدید کل : 134053
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1